REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ciśnienie cylindrów ma w tym silniku coś do rzeczy.Silniki z seri ZETECów mają problemy z popychaczami hydraulicznymi.W fazie uruchamiania zawory są niedomknięte.Ford ma na ten temat informacje/TSI(TechnicznySerwisInformacyjny).Problem występuje przedewszystkim w autach użytkowanych na krótkich trasach.Auta które sa użytkowane na trasie/autostrada niemają nawet przy 400tkm przebiegu problemu.Olej poprawny zalany,dość często użytkownicy leja mineralny i uszkadzają w taki sposób silniki ZETECa.I sprawdz podgrzewanie,myśle że każdy mechanik posiada multimetr za 10zł...I sprawdz odpowietrzenie silnika.nitro napisał(a):Kompresje sprawdzi każdy mechanik.... ale to niema raczej nic do rzeczy filtr paliwa może być zatkany albo pompa paliwa nie domaga
nitro napisał(a):Dzięki za doedukowanie nie wiedziałem tegoCo to za motor co go niszczy mineralny..ja rozumie ze może powodować szybsze zużycie ale żeby popsuł auto
no to jedyna rada zmień samochód na jakaś normalną marke nie na F