Mondeo Zimny nie bardzo chodzi...

12 Lut 2007, 14:12

Mam taki oto problem. Odpalam go zimnego to za razem nawet ladnie odpala ale na tym koniec....tzn musze trzymac gaz zeby nie zgasl, chodzi bardzo nie rowno (mimo ze obroty stoja nie faluja) nawet jak jest na ssaniu (~1200obr) i w zasadzie poki sie troche nie rozgrzeje to nie da sie jechac....Najgorsze jest to ze jak zgasnie gdy jest jeszcze zimny to trzeba krecic 20-30sekund zeby znow odpalil...Dodam ze jak sie rozgrzeje to chodzi bez wiekszych zarzutow.... Co to moze byc ?

Ford Mondeo 1.6 16V (MKII) 90KM 1997r
motshek
Nowicjusz

• 15 Lut 2007, 16:25

nie znam się zbytnio,ja miałem w escorcie problemy w obrotami i przyczyną był silnik krokowy..przeczyść go...może to coś da...Pozdr Mex
    mex500
    Początkujący

Miejscowość: Małopolska

16 Lut 2007, 21:01

Auto ma gaz?
    =DAMIAN=
    Początkujący
    Awatar użytkownika

17 Lut 2007, 19:29

Ma gaz. I na benzynie i gazie jest to samo.
    motshek
    Nowicjusz

18 Lut 2007, 13:47

Ja miałem taki problem raz w moim Mondeo Verona '95. Teraz pytanie: garażujesz czy trzymasz go na dworze. Gdy mój tak miał, to się dość zdziwiłem, bo dopiero co wymieniłem baterię. Nie męcz go tak przy odpalaniu, tylko jak nie chce za 3 razem zaskoczyć to wdepnij pedał gazu do oporu przy odpalaniu i powinien zaskoczyc. A co do mojego, to miał tak najprawdopodobniej z powodu takiego iż nie jeździłem nim przez jakieś 5 dni, stał przed domem i spadł śnieg, a ten samochód go chyba w życiu nie widział (angielska wersja) no i prawdopodobnie za dużo wilgoci miał, ale potem mu całkiem przeszło... Może sprawdź świece, bo mój wtedy chodził trochę dziwnie... Coś w stylu twojego opisu... Pozdrawiam!
    DFireCrow

19 Lut 2007, 19:42