REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
A co tam za ustrojstwo steruje pracą wentylatorów ?Kao napisał(a):to vw t4 więc o elektronice i modułach nie ma mowy.
Włącznik termiczny na chłodnicy ? A nie ma tam po drodze puszki z przekażnikami ? Te t4 to z jakim motorem , przed czy polift ? Schemat jakiś tam masz do wentylatorów ?Kao napisał(a):Czujnik temperatury.
fachowo to dokładnie to. Będzie ciężko udzielić więcej info, nakreślę sytuację, auto wlasnie przeszło swap na 1z z golfa 3 wraz z originalna wiązką lecz chłodnice zostały originalne, fabrycznie bylo 2.4d z 92 rokubonifacy napisał(a):Włącznik termiczny na chłodnicy ?
a jak by zrobić zeby 1 wentylator na dwóch biegach działał?MotoAlbercik napisał(a):to jeden wentylator daj na klimę, a drugi na chłodnicę cieczy.
A i tak zostaw . Nie męcz się . Podłącz sterownik klimy do jednego z wentylatorów który ci pasuje równolegle przez przekażnik . Wtedy wentylator będzie załączany albo przez włącznik termiczny na chłodnicy albo przez układ klimatyzacji . Proste jak budowa cepa .Kao napisał(a):No nie do końca, tutaj jest na 2 wentylatorach więc jako 1 bieg załącza się 1 wentylator a jako 2 bieg 2 wentylator (bynajmniek tak mi sie wydaje)