Mulenie na niskich biegach [GOLF 4, 1.4]

19 Lip 2018, 21:05

Witam,
Problemem z jakim boryka się auto to mulenie na niskich biegach. Gdy zostanie już wrzucony 4 - 5 bieg to dostaje kopa i dobrze reaguje na pedał gazu. W wcześniejszych biegach dopiero po dostaniu ponad 3000 obrotów zaczyna się zbierać. Przy nagłym wciśnięciu do końca pedału auto zaczyna się dusić.

Co zostało zrobione:
A) układ dolotowy: odłączenie odmy i puszczenie luzem; przewiercenie korka oleju wraz z puszczeniem wężyka; wyczyszczenie przepustnicy. EFEKT - mniej się dusi podczas przyspieszania na niższych obrotach.

B) przeskanowanie auta VAGiem pod kątem błędów: błąd 01087 35-00--;

C) przeskanowanie auta pod kątem niektórych wartości: filter duty (bądź load w innej wersji) na poziomie 19% (górna granica według programu na grupie 5), na grupie 98 w ostatniej rubryce wyrzuca error adaptation; mixture corection waha się pomiędzy -10% a +0,5%.

Na wszystkie pytania chętnie odpowiem, ponieważ temat jest męczący i nie wiem w którą stronę teraz iść. Może ktoś będzie potrafił odczytać wartości z vaga.
rothejro
Początkujący
 
Posty: 55
Auto: VW GOLF IV
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

20 Lip 2018, 08:14

rothejro napisał(a):Przy nagłym wciśnięciu do końca pedału auto zaczyna się dusić.
przepływomierz sprawdzony i wyczyszczony?
rothejro napisał(a):B) przeskanowanie auta VAGiem pod kątem błędów: błąd 01087 35-00--;
Błąd 01087 to ustawienia podstawowe które nie zostały wykonane. Wykonaj w VAGu Basic Setting.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

20 Lip 2018, 15:49

Cichy77 napisał(a):przepływomierz sprawdzony i wyczyszczony?


Z tego co mi wiadomo, to auto nie posiada przepływomierza. Przepustnicę wyczyściłem oprócz kanału EGR, ponieważ był mega zawalony sadzą i byłoby trzeba dłubać. Więc stwierdziłem, że cyrkulacja spalin nie jest aż tak potrzebna. Chyba, że się myliłem ?!
rothejro
Początkujący
 
Posty: 55
Auto: VW GOLF IV
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opel Insignia z instalacją gazową LPG
    Opel Insignia z silnikiem 1.4 Turbo LPG ecoFLEX przystosowanym do eksploatacji na skroplonym propanie-butanie (LPG). Fabryczną instalację gazową można zamówić do każdej wersji nadwoziowej flagowego Opla, czyli sedana, ...