Mustang czy Camaro

19 Sty 2018, 13:32

Witam, nie jestem za bardzo w temacie , więc proszę o pomoc, bo mam pare pytań :)
1. Czy sprowadzając camaro ok 2010r za oceanu ok 50-70tys przebiegu, montując lpg auto będzie wadliwe? czy raczej nie powinno być problemów z eksploatacja
2.Mając camaro, jak wygląda sprawa z częsciami w Polsce, trzeba je sprowadzać z ameryki czy po prostu są dostępne jakieś tańsze zamienniki
3.Zastanawiam się ewentualnie nad mustangiem z 2015 roku, czy wszystkie silniki są podatne na LPG, bo podejrzewam że 2,3 eco boost odpada w lpg, proszę nie pisać że mustang w gazie to lipa, po prostu chce wiedzieć jak zachowuje się silnik
4. Może wie ktoś mniejwięcej jak wygląda spalanie w silniku LPG v8 mustang 2015 rok, ponieważ nigdzie nie potrafię doczytać.
Pozdrawiam :)
shweppes93
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 04 07 1978
Auto: nie mam

19 Sty 2018, 15:26

Nigdzie nie możesz przeczytać o spalaniu bo to temat rzeka. Zależy jak kto jeździ. Może Ci średnio spalać 12 a może też i 20.
Mustang i Camaro są też robione na europę wiec i problemu z częściami być nie powinno. Mustangiem jeździłem i jak dla mnie poza historią nic wiecej nie zachwyca.
Co prawda chodzi o starszego ale nic pod względem technicznym się za bardzo nie zmieniło warto przeczytać. opinia-ford-mustang-v-5-0-vt104662.htm?hilit=Mustang#p683354
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Sty 2018, 16:07

a tak konkretnie można cos powiedzieć o camaro 2015 rok 3.6L 323 hp, jak wygląda sprawa zagazowania takie silnika? czy jest to podatny silnik na gaz? i jak z częściami do tego modelu, bo z tego co się orientuje to Camaro nie produkują w europie.
shweppes93
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 04 07 1978
Auto: nie mam

19 Sty 2018, 18:21

No w Europie nie produkują ale jest produkowane na rynek europejski. Co do gazu to wydaje mi się że taką informację będzie Ci ciężko uzyskać bo nikt do takiego auta gazu nie pcha. Sprobuj na forum Chevroleta może coś więcej podpowiedzą
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Sty 2018, 18:30

A jeszcze takie jedno pytanie mi się nasuwa , robię ogólnie dużo małych tras dziennie , przez to tez liczę na benzynę , sa to trasy po 2 km kilka razy dziennie , czy takie Camaro na tym może ucierpieć ? Po prostu teraz mam auto w 1,6 i się zastanawiam czy duży silnik ma coś przeciwko częstym małym trasom
shweppes93
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 04 07 1978
Auto: nie mam

19 Sty 2018, 18:36

Nie nic nie ma przeciwko, w przypadku nowoczesnego diesla trzeba było by się obawiać a tutaj stanowczo nie. Swoją drogą jak robisz małe przebiegi to nie pownieneś myśleć o instalacji LPG bo nie będzie się opłacało montować a i tak benzynę będziesz spalał na zimnym silniku
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LFA - tytanowy wydech
    Supersamochód Lexusa to auto wyjątkowe w każdym calu. Wyjątkowe jest jego nadwozie z kompozytów zbrojonych włóknem węglowym. Wyjątkowy jest jego 560-konny silnik V10 o pojemności 4,8 l, który wkręca ...

19 Sty 2018, 18:40

Wielkie dzięki za odpowiedz , jeszcze na ta chwile mnie jedna rzecz nurtuje , w sumie dwie , koszty naprawy , tzn wyjdzie taniej niż taka BMW 3? Ewentualnie jak coś się popsuje oraz Jeszcze napęd na tył w zime, jak się sprawuje bo będzie to moje auto do codziennej jazdy pozdrawiam
shweppes93
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 04 07 1978
Auto: nie mam

19 Sty 2018, 20:33

Nie wiem jaki silnik bierzesz pod uwagę ale jak testowałem mustanga 5.0 (latem) to trzeba było uważać i korygować tor jazdy wiec zimą napewno jest zdradliwy. Bmw jest mocno naszpikowane elektroniką i za bardzo nie pozwoli Ci wpaść w poślizg tak znienacka.
Co do kosztów utrzymania to ciężko powiedzieć, nikt tego nie zlicza za bardzo bo kupując takie auta raczej nie patrzy się na koszty utrzymania czy spalanie (przynajmniej z mojej perspektywy) jedno jest pewne że tanio nie jest
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Sty 2018, 15:05

Ok już na 90% będzie to Camaro 2015 rok, 3.6
Orientujesz się może jak wygląda sprawa przerobienia świateł na europejskie? oraz co do ceny, to chodzi mi o to , po prostu jak wygląda koszt części/zamienników ewentualnie, do jakiego samochodu można je porównać :) pozdrawiam
shweppes93
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 04 07 1978
Auto: nie mam

21 Sty 2018, 09:30

A dlaczego nie kupisz sobie europejskiej wersji?
Co do części to poszukaj sobie w necie ile co kosztuje.
Sprawdz sobie podstawowe elementy tylko
Klocki tarcze
Amory
Zawieszenie
Chlodnice
Itd.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Sty 2018, 09:33

a skąd mam kupic europejską? jak w Polsce jej nie produkują, a w europie jest o 1000% drozszy
shweppes93
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 04 07 1978
Auto: nie mam

21 Sty 2018, 10:48

shweppes93 napisał(a):Orientujesz się może jak wygląda sprawa przerobienia świateł na europejskie?

Odnośnie świateł to z tego co pamiętam musisz mieć zrobione: przednie reflektory na asymetryczne, wyłączone obrysówki, dołożone światło przeciwmgielne i tylne kierunki barwy pomarańczowej.
Co do kosztów przeróbki to musisz poszukać firmy, która się tym zajmuje
i Ci wyliczą ile to może kosztować.
velcapone
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 323
Zdjęcia: 104
Auto: Subaru Legacy
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna

21 Sty 2018, 10:59

shweppes93 napisał(a):w europie jest o 1000% drozszy
teraz pomyśl logicznie czemu :ok: podpowiem https://ls1tech.com/forums/attachments/racers-lounge/179293d1241843627-29hr-old-camaro-bites-dust-crap2.jpg
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

21 Sty 2018, 11:21

Miałem nic nie pisać ale... :ok:
Kupując camaro trzeba uzbrić się w cierpliwość, wersji eu są śladowe ilości i trzeba sprawdzić czym ona się różni od usa. Bo jak tylko lampami to jest bzdet. Cenowo z usa będzie taniej około 20-30% ale nie moż na tych aut dyskwalifikować bo się nigdy nic nie kupi. Górny próg budżetu musi być elastyczny niczym guma z majtek bo jak coś będzie godnego to opłaca się dać nawet 20k więcej.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10962
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Sty 2018, 14:06

Bez sensu produkować się w takich tematach zakładanych z nudów... Zresztą wiecie o tym stali bywalcy forum.

Mam kilku znajomych fanatyków amerykańców. Jak ostatnio zgodnie stwierdzili. Na chwilę obecną lepiej kupować samochody w europie. Niedokończone projekty bądź od ludzi, których utrzymanie amerykańca w Polsce przerosło.
Podobno ciągnąć zza oceanu już nie warto w przypadku zwyklejszych egzemplarzy.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995