Muzyka z telefonu/usb Mazda 6

29 Maj 2018, 18:12

Witam, sytuacja wygląda tak, że jestem nowym kierowcą, więc nie znam się na typowo motoryzacyjnych sprawach dlatego piszę tutaj. Chciałbym w mojej Maździe 6 słuchać muzyki poprzez telefon(kabel ew. bloetooth) lub przez nośnik danych np. pendrive. W tym aucie jest wejście tylko na płyty i kasety także jest to niemożliwe. Co polecacie zrobić w mojej sytuacji ?
Czytałem o transmiterach, ale nie jestem do nich przekonany(możliwe, że się mylę) Może wstawić radio? tylko jak? Mój budżet to ok. 150zł . Liczę na pomoc dla nowicjusza.
Podrzucam załącznik
Pozdrawiam
Rosomakly
Obserwowany

Prawo jazdy: 25 05 2018
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Mazda 6
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

29 Maj 2018, 19:16

Najwygodniej będzie Ci kupić transmiter z blutaczem, nie dość że masz muzykę z telefonu to jeszcze mozesz przez telefon gadać nie ryzykując mandatem. Ja sam używam w tej chwili transmitera, no wiadomo nie jest to to samo co z radia ale dla niewymagających wystarczy
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Maj 2018, 19:40

Jaki polecasz w takiej cenie ?
Rosomakly
Obserwowany

Prawo jazdy: 25 05 2018
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Mazda 6
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

29 Maj 2018, 20:52

Ja używam takiego https://www.google.com/search?q=transmi ... E0tYmWUK9M: zapłaciłem za niego 60 zł. Ma blutacza, wejście USB i SD i wyjście USB na ładowarkę. Czy jestem zadowolony? Ogólnie tak.
Wiecej nic Ci nie mogę polecić bo nie mam z nimi za wielkiego doświadczenia. Nie ma tu reguły na cenę, czasami ten za 20 zł będzie działał dużo lepiej jak te za 100. Rynek jest mocno tym nasycony wiec ciężko się na coś zdecydować
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator