Nagrzewnica objawy

19 Gru 2017, 19:06

To jest jakiś sposób by sprawdzić czy to na pewno ona lub nie? Auto do mechanika leci w nowym roku więc mam czas by wykluczyc parę spraw a koszty wymiany są spore
zwiroo
Początkujący
 
Posty: 92
Zdjęcia: 1
Auto: Peugeot 607
Silnik: 2.2 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Gru 2017, 19:19

zwiroo napisał(a):To jest jakiś sposób by sprawdzić czy to na pewno ona lub nie?
Ciężko jak nagrzewnicy nie widać. Możesz spróbować ocenić po zaparowanych szybach wycierając je. Jak by to była para z płynem to będzie się strasznie mazało na szybie i ciężko będzie wytrzeć do sucha.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

28 Gru 2017, 19:58

No wlasnie juz nie ma tego objawu tlustych szyb gdy zastosowalem uszczelniacz, otworzylem recznie wlot nawiewu zewn. i nie paruje tak jak wczesniej , a teraz taka pogoda ze i tak bedzie lekko parowac ale przynajmniej widze wszystko
zwiroo
Początkujący
 
Posty: 92
Zdjęcia: 1
Auto: Peugeot 607
Silnik: 2.2 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

29 Gru 2017, 13:07

Czyli na razie możemy uznać że problem w jakimś tam stopniu rozwiązałeś i tak aktualnie zostawiasz?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
    Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
    Toyota silniki 3S-GE / GTE
    Cztery cylindry w układzie rzędowym. Pojemność: 2 litry. Zalety: dostępność, dobry potencjał do tuningu, duży dostęp do części zamiennych. Klasyczne jednostki 3S-GE / GTE powstały zgodnie z tradycyjnym podejściem do sztuki ...