Najlepszą baza roku pod zabudowy kamperowe - Fiat Ducato

25 Sty 2018, 11:51

Długa, nieprzerwana seria międzynarodowych nagród wciąż płynie do Ducato: po raz 11. z rzędu model otrzymał, pokonując znanych konkurentów, tytuł "Najlepszej bazy pod zabudowy kamperowe 2018".
To prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane przez Czytelników "Promobil", niemieckiego magazynu branżowego, który od ponad 25 lat stanowi rodzaj barometru mierzącego trendy w turystyce rekreacyjnej
.

To właśnie baza pod zabudowy kamperowe Ducato była 3-milionowym egzemplarzem bestselerowego modelu Fiata Professional. Podwójne wyróżnienie potwierdza zatem zaufanie, jakim Klienci obd arzyli ten model, jako idealną bazę samochodu rekreacyjnego, stającą się wszędzie oznaką niezwykłego sukcesu. Zresztą to jedyna baza stworzona specjalnie po to, by być kamperem w ciągle rozwijającej się branży: wystarczy sobie przypomnieć, że w 2017 roku ilość zarejestrowanych kamperów wzrosła w stosunku do zeszłego roku o ponad 10%. Dane te są silnym sygnałem powrotu do popularnego trendu życia zgodnie z naturą, poszukiwania własnych relacji ze środowiskiem. Samochody kempingowe stanowią swego rodzaju "lifestyle enabler", nie są zwykłymi samochodami na wakacje, ale narzędziem do zdobywania wolności, podróżowania gdzie i kiedy się chce.
Najlepszą baza roku pod zabudowy kamperowe - Fiat DucatoOd ponad 36 lat Ducato produkowany jest w zakładzie Sevel Sud w Val di Sangro (największym zakładzie w Europie produkującym lekkie samochody dostawcze, wyróżnionym srebrnym medalem w ramach World Class Manufacturing i zajmującym powierzchnię ponad 1 200 000 m2): od 1981 do tej pory, dzięki ulepszanemu wyposażeniu, samochód ten stał się prawdziwym trendsetterem oferowanym w ponad 10 000 wariantów i sprzedawanym w ponad 80 krajach całego świata. Jest to model o światowym zasięgu i stanowi punkt odniesienia dla swojej kategorii. Ponadto, baza pod zabudowy kamperowe Ducato została zaprojektowana i opracowana wspólnie z najważniejszymi producentami europejskimi samochodów kempingowych, oferując najlepsze z możliwych rozwiązań dla samego podwozia, jak i części mieszkalnej.

Ducato "Leader in freedom"
"Leader in freedom" to koncepcja o jasno sprecyzowanym znaczeniu. "Freedom" to "obietnica dla Klienta", której Fiat Professional dotrzymuje, zapewniając mu wolność oraz rozwiązania wszelkich problemów, które mogą pojawić się podczas urlopu. "Leader", ponieważ dzisiaj oferta marki odnośnie produktów, ale i usług związanych konkretnie z samochodami kempingowymi, jest wyjątkowa i niedościgniona na rynku. Na przestrzeni lat baza pod zabudowy Ducato stale się zmieniała pod kątem samego produktu, ale również wszelkich usług towarzyszących, opracowanych dla osób podróżujących kamperem. Umiejętność wysłuchania Klienta,która rozpoczyna się od relacji z Klientem i kontynuowana jest w punktach serwisowych Fiat Professional, pozwala precyzyjnie odpowiedzieć na aktualne potrzeby i przewidzieć te przyszłe. Podstawowym założeniem jest, że osoba, która kupuje kamper, nabywa nie tylko samochód, ale także wybiera sposób na czas wolny i wakacje. Koncepcja usługi nie ogranicza się więc do obsługi produktu, ale rozszerza się na pomoc dla urlopowiczów, gwarantując im ciągłe wsparcie. Chodzi tu przede wszystkim o specjalną, dobrze rozwiniętą sieć, dostępną na najbardziej uczęszczanych przez kierowców kamperów trasach; specjalny Customer Care Center, w którym kierowca kampera może liczyć na odpowiednie kompetencje i gotowość do obsługi swojego auta; pomoc drogową gotową do natychmiastowego interweniowania w całej Europie, ale nie tylko.
24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, kierowca może kontaktować się ze specjalnym oddziałem Customer Care i rozmawiać w swoim języku z jednym z dwudziestu "Ambasadorów Fiat Camper". Zadaniem Ambasadora jest jak najszybsze rozwiązanie problemu Klienta, poprzez kontakt i współpracę z odpowiednimi działami firmy oraz rozmowę z Klientem, w celu zrozumienia jego potrzeb. Właśnie dlatego członkowie specjalnego zespołu są stale odpowiednio szkoleni i doszkalani w ciągu roku, biorą udział w najważniejszych, europejskich targach branżowych, by cały czas jak najlepiej poznawać świat kamperów i amatorów tych pojazdów.

Ponadto, dział Relacji z Klientem jest coraz bardziej zintegrowany z działalnością pomocy drogowej i serwisu: każdy kierowca kampera może liczyć na usługi mobilnego warsztatu pracującego w 44 różnych krajach oraz na obsługę Infolinii dla kierowców kamperów, dostępną 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, która kontaktuje się z nim, by poinformować o sposobach i czasie naprawy oraz zapewnia aktywne wsparcie warsztatowi, by ułatwić diagnostykę i przyspieszyć dostawę części zamiennych.

Dostępna jest cała gama usług w pełni dostosowanych do wymagań Klienta samochodu kempingowego, od niezwykle potrzebnego rozszerzenia międzynarodowej gwarancji "Maximum Care Camper", które przewiduje pokrycie kosztów wszystkich części mechanicznych i elektrycznych Ducato, z różnymi opcjami długości trwania i przebiegu, aż po innowacyjną aplikację "Fiat Ducato Camper Mobile", dostarczającą również informacje turystyczne, która do tej pory była pobierana ponad 110 000 razy. Teraz podróżujący samochodem kempingowym Ducato mogą liczyć na ponad 6500 punktów serwisowych Fiat Professional, wyposażonych pod kątem wykonywania przeglądów i napraw bazy pod zabudowy kamperowe Ducato, z czego ponad 1800 specjalnie dedykowanych punktów Fiat Camper Assistance.

źródło: FCA
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3803
Zdjęcia: 13105
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Tesla Model Y

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault ZOE - limitowana seria STAR WARS
    Renault świętuje partnerską współpracę z producentami STAR WARS™ i prezentuje limitowaną serię swojego najbardziej awangardowego samochodu ZOE, który jest liderem wśród samochodów elektrycznych ...