Najlepsze auto z wymienionych na TAXI

11 Lut 2016, 00:49

Witajcie! Jestem taksówkarzem i jeżdżę starym poczciwym passatem b4 (korporacja nie wymaga rocznika ;)), ale z biegiem czasu chce zmienić korporacje co wymusza zmianę auta (jak bym nie musiał nie zmieniałbym gdyż jak na auto Z 95 jest dobrze wyposażone) no ale do rzeczy.
Interesują mnie konkretne modele tylko i wyłącznie benzyna + Lpg kombi (nigdy diesla nie miałem i nie pale się by go mieć) koncepcje mam kupno samej benzyny i wsadzenie solidnej sekwencji :) Który z tej listy byłby najlepszy jeśli chodzi o jazdę w charakterze taksówkarza? Roczniki 2005/2007 przy każdym modelu:
1.Ford mondeo mk3 2.0 lub 2.5
2.Citroen C5 2.0
3.Renault Laguna II 2.0
4.Peugeot 307sw 2.0
Z góry dziękuję za sugestie :) proszę o uwzględnienie faktu, że zakładając każde auto kupione będzie miało na szafie 200 tys km (igły z przebiegiem 60 tys km raczej nie znajdę) i miło, by było jak do 400 tys by wytrzymał (dbam o samochody wymieniam rzeczy eksploatacyjne na czas oraz usterki niweluje jak najszybciej)
Gibboniks
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 07 01 2011
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: BMW E36
Silnik: 1.8is 140HP
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

11 Lut 2016, 06:44

Warte polecenia jest Mondeo Mk3, ale tam z LPG bezproblemowo współpracuje tylko 2.5 V6 (2.0 raczej nie przejeździ bezawaryjnie 200 tys.na gazie).
W Citroenie/Peugeotcie bardzo udany jest silnik 2.0, ale elektronika lubi płatać figle, więc drobne usterki mogą irytować.
Laguna II najlepiej po ostatnim liftingu z 2.0T, problemy z elektroniką, ale nie tak duże jak kiedyś. Szybko zużywa się zawieszenie, ale jest tanie w naprawie.
Ile robisz rocznie km na taksówce?
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

11 Lut 2016, 06:51

No właśnie o każdym aucie co wymienionym co nieco wiem właśnie do mondeo polecają 2.5 ale wiadomo ciut więcej będzie palić no i osprzęt drożdży dwumasa i inne pierdoly lecz elastyczność silnika na + citroen ma to zawieszenie hydroaktiv niby fajne ale z moim szczęsciem pewnie bym musiał cały zawias robić :p 2.0T najlepszy? Myślałem, że pod gaz to wolnossace jednostki :) no i co do liftu to tez się ponoć poprawili to fakt ale to dalej auto francuskie no te 50 tys może rocznie być więc autko na 3~4 lata
Gibboniks
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 07 01 2011
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: BMW E36
Silnik: 1.8is 140HP
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997