ppoollaarr napisał(a):TE SUV-Y W WIĘKRZOŚCI SĄ PRZEZNACZONE DO TERENU ...
Do jakiego terenu? Przecież w takim aucie elektronika zaczyna szaleć po wjechaniu w wyższą trawę, nie mówiąc o prawdziwym terenie - błoto, woda, kamienie wielkości telewizorów, trawersy po 40°, czy zajzdy/podjazdy po 60-70°... Te auta NIE SĄ przeznaczone do terenu (przynajmniej nie w moim pojęciu)...
Jeśli ktoś ma chatkę w górach, nad jeziorem, czy domek w lesie - zgodzę się - takie auto wystarczy, ale jeśli chodzi o prawdziwą jazdę w przawdziwym terenie... to:
1. zdecydowanie za mały prześwit,
2. zbyt małe kąty najazdu, zjazdu i rampowy,
3. zaawansowana elektronika nie pozwala na niektóre manewry, które w terenie są nieodzowne,
4. silniki (a dokładnie: miski olejowe) nie są przystosowane do morderczego wysiłku w terenie (w autach terenowych w misce są specjalne grodzie, które nawet przy dużych przechyłach powodują, że olej nie ucieka spod smoka),
5. zbyt duże bóle serca topiąc kilkaset tysięcy w wodzie (patrz tutaj, albo tutaj), wywracając auto (tutaj), czy w inny sposób katując (tutaj, tutaj, czy tutaj (a tutaj film))...