Najlepszy wybór do 10 000zł

24 Cze 2012, 22:55

Najpierw wypadalo by sie przywitac, dopiero zalozylem tu konto- siemano. Trafilem tu nieprzypadkiem, od dosc dlugiego czasu obserwuje tu rozne watki i mysle, ze mozecie mi pomoc. W lipcu koncze 18 lat, prawko bedzie od razu, teraz meritum- mam budzet 10k i chce za to sobie sprawic cos jezdzacego i to dosc szybko. Myslalem o samej budzie+swap, ale nie wiem czy zamknalbym sie w takiej kwocie, a przekroczyc jej niezbyt moge z racji braku stalego zatrudnienia (szkola), dlatego tez jakie najlepsze rozwiazania doradzacie? Jezeli to nie wchodzi w gre, to jaki samochod najlepiej dla dosc ogarniajacego tylny naped mlodego kierowcy do 10000 zl?
wuj3k
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 12 07 1994

25 Cze 2012, 10:00

Czy ja wiem czy po prawku ogarniesz szybki tylny napęd... :D w tej kwocie to chyba tylko bmw e36, może większa i cięższa omega... jeśli chcesz się bawić w swap to honda jakaś i ładować vteca
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

25 Cze 2012, 11:19

Ścierka+zaspawać dyfer i włożyć klatkę i kubełki.
Zmieścisz się spokojnie w budżecie a do driftowania taki zestaw nadaje się znacznie lepiej niż seryjne e36.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

25 Cze 2012, 11:47

Niewiem co wy macie z tym spawaniem dyfrów :D już drugi temat... chcecie żeby się chłopak zabił?! Na codzień średnia przyjemność jeździc na sztywno, zużycie opon i niezamierzony drift :lol:
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

25 Cze 2012, 14:30

Pamiętaj,że samochód to spore wydatki,więc nie ma sensu pakować się w awaryjne auto. Pomyśl o czymś ekonomicznym, an pewno widzisz jakie są ceny benzyny:) Do 10 tyś proponuję Opla Astre, jest ich spory wybór i można trafić na coś z bogatym wyposażeniem.
Exedy24
Początkujący
 
Posty: 108
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: AUDI A4

25 Cze 2012, 15:21

Tyle, ze wlasnie nie wiem czy chcialbym nabyc jakas bete z milionowym przebiegiem, glownie biorac pod uwage koszty utrzymania takiego auta wydaje mi sie to dosc nieoplacalne, jeszcze mam 2 lata technikum przed soba i do roboty w roku sie nie szykuje zbytnio. A swapem zarazil mnie kuzyn z WB, ktory to posiada do zabawy 240SXa z RB26DETT pod machą i smiga to jak wiewiorka po dragach. A co do zabijania sie- nie jestem jakims debilem, co to juz na jezdzie probnej autkiem mysli ze ogarnia wszystkie zakrety... A i jezdzilem juz nieraz zrywnym RWD i zle nie bylo, bez obaw. Auto ma byc oczywiscie do jazdy codziennej, jednak jestem w stanie pojsc na pewne ustepstwa komfortowe na rzecz osiagow, stad tez w mojej glowie zaswiecila mysl o kupnie samej budy...

@Jasiek90- 'Ścierka'? Znaczy sie Sierra? Swapy nadejda predzej czy pozniej, chcialbym na pewno pojsc w tę strone, co proponujesz?

@nitro- myslisz ze za 10 koła dalbym rade wychaczyc jakas budke hondzinki i V-TECa?
wuj3k
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 12 07 1994

25 Cze 2012, 18:27

Jakąś z zajechanym silnikiem 1.4 i reszta na np 1,6vtec, chyba wejdzie bez problemu, przy 1.6 czy 1.8 vti musiałbyś zawieszenie i hamulce poprawić pewnie
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

25 Cze 2012, 19:55

Ścierka=Sierra, na SŚ chłopaki pokupowali właśnie do nauki driftu do upalanie na początek w sam raz :)
Ten konkretny za 2k zł i dawał radę radę:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

25 Cze 2012, 20:31

Tylko czy jest mozliwosc wymiany samego silnika, czy pojda za tym inne przekladki typu skrzynia itp.?
I czy do takiego Civica [link do oferty na Allegro wygasł] wejdzie V-TEC 1.8 bez cięcia? A pozniej jakis wiekszy typu RB25DE lub (daj panie Boże...) RD26DETT, czy tu juz beda problemy?

@Jasiek90- nie moge wejsc na te fora bo nie mam tam konta, a nie mam czasu teraz zakladac, z tego filmika jednak widac ze ladnie latala, jaki tam silnik byl wrzucony orientujesz sie moze?
wuj3k
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 12 07 1994

25 Cze 2012, 20:50

2.0 115KM-seria.
Z japońców to zamiast interesować się kompaktem dla metroseksualistów spójrz w stronę 200SX
np:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
lub Miatkę:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

25 Cze 2012, 21:34

Miata odpada, za mała i jak dla mnie autko bardziej dla kobitki. A 200SXa mial moj kuzyn przed obecnym 240SXem i nie powiem, podoba mi sie ta maszyna, a i te prawie 200 kucy na start raczej mi styknie. Tylko da rade do takiego fabrycznego SXa chociaz turbine wcisnac bez kucia? Jesli tak to jaka (jakas z dosc duzym lagiem mile widziana, akurat na jazde po miescie pod boostem) i jakie silnik wytrzyma doladowanie zebym nie wylecial w powietrze? Autko juz chce kupowac pod koniec roku szkolnego, z poczatkiem lipca, wiec juz jak najbadziej musze sie rozgladac za jakas okazja, a chce sie od razu dowiedziec wiekszosci rzeczy jaka mnie interesuje na temat danego modelu, co bedzie w nim mozliwe do zrobienia a co nie.
wuj3k
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 12 07 1994