REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
krikus napisał(a):Z wynalazkami typu Smart dałbym sobie spokój. Niepraktyczny, ciasny, powolny i niebezpieczny, stylistyką tez nie chwyta za serce - to tyle co można o nim powiedzieć
W odpowiedzi na Twoje pytanie to Ci powiem tak że długość auta nie ma dużego znaczenia, bardziej istotnym czynnikiem jest nacisk napędzanej osi. Im większy nacisk tym lepsza przyczepność i stabilność napędzanej osi.
samurajsj700 napisał(a):(...) I tak jeszcze pomyśl na zdrowy rozsądek czy Fiatem 126p wiedziesz w ten sam zakręt co BMW z taka samą prędkością
fourup napisał(a):A co?
Może się nie da??
Oczywiście że nie, bo jak pisałem wcześniej to obciążenie napędzanej osi ma decydujące znaczenie. Maluch i BMW mają zupełnie inny układ napędowysamurajsj700 napisał(a):pomyśl na zdrowy rozsądek czy Fiatem 126p wiedziesz w ten sam zakręt co BMW z taka samą prędkością
To nie ma nic do tego czym obecnie jeżdżę. Tylnonapędowymi też jeździłem, jakby nie byłofourup napisał(a):Ale Kolega Krikus jeździ focusem, więc teorię ma opanowaną... Prawie...
samurajsj700 napisał/a:
pomyśl na zdrowy rozsądek czy Fiatem 126p wiedziesz w ten sam zakręt co BMW z taka samą prędkością
Oczywiście że nie, bo jak pisałem wcześniej to obciążenie napędzanej osi ma decydujące znaczenie. Maluch i BMW mają zupełnie inny układ napędowy
krikus napisał(a):Wg mnie to żadne auto w zimie nie prowadzi się jak po "sznurku" tym bardziej tylnonapędowe.