hmm.. czyli jednak na blokadzie, jeśli któreś z kół ma mniejszą przyczepność to będzie się kręciło, natomiast przeciwległe te o większym nacisku stoją!
Ja myślałem, że tak się dzieje podczas jazdy normalnie bez blokady.
To jak jest w takim układzie bez blokady w LR?
Czyli np. auta z dołączanym napędem przednim (czyli nie Landki, ale dajmy na to Opel Monterey/Frontera, Nissan Terrano/Patrol) mają blokadę tylnego mostu i wtedy po załączeniu oba tylne koła kręcą się z tą samą prędkością, a przednie te które ma mniejszą przyczepność?
Tak to jest? A może już zaczynam za dużo myśleć
Trzeba browarem ból niewiedzy zapić
Ale napiszcie coś jeszcze..........
[ Dodano: Pon Maj 18, 2009 22:08 ]ponoć można dokupić blokady mostów do Disco, ale to drogi interes..........
Bodziokardasz dopisz coś jeszcze bo widzę, że dobrze prawisz...