chłopie przecież Ci napisałem o tych silnikach: SĄ PORÓWNYWALNE tylko ten nowszy ma więcej elektroniki bo jest nowszy, a teraz wszystko co nowe ma więcej elektroniki, tylko defender się nie zmienia
![Mr. Green :mrgreen:]()
silnik ten ma więcej mocy, mniej pali o jakieś 2 litry od tamtego. Jak nie będziesz go topił niewiadomo jak i lał oleju po frytkach to możesz spać spokojnie. No i swoją drogą jest nowszy więc można szukać auta z mniejszym przebiegiem.
A co do pajero to silnik 2,5 lżejszy mniej mocy, a 2,8 cięższy więcej mocy, więc sam możesz wywnioskować że prawie to wszystko się wyrównuje. Ja bym się jedynie kierował tym, że jak ma być to krótkie pajero wyłącznie w teren to ten mniejszy silnik, tańszy w naprawie bardziej popularny, a jak miałby być to duży pajero wagon to z silnikiem 2,8.
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...