REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MotoAlbercik napisał(a):Tak więc LPG zawsze się opłaci.
Bywały ale to było chwilowe. Zacytuję siebie z wcześniejszego postu w tym temaciespeedyrider napisał(a):Teraz to faktycznie potaniało no ale bywały chwile gdzie cena z kosmosu była
to jest średnia z 12 m-c od listopada zeszłego rokuKacper napisał(a):Mam średnią gazu wyliczoną z całego tego roku ze wszystkich tankowań i tam mam 2,04zł
yeti65 napisał(a):Można jeszcze dodać, że nowe auto benzynowe+gaz, będzie dodatkowo tańsze w zakupie, od tego samego modelu z porównywalnym silnikiem diesla.
Na trasie zawsze jest drożej, a na autostradzie to czasem ceny z kosmosufate napisał(a):na trasie było i 2.30
speedyrider napisał(a):Wystarczy do porównania wybrać dwa różne auta z innego segmentu
speedyrider napisał(a):STAG303-1 kolegi kosztował 2900zł.
speedyrider napisał(a):Gdzie sa te prawdziwe oszczędności i zyski, gdzie?
tu akurat nie masz racji bo z tankowaniem gazu w Europie nie ma problemu, stacji jest dużo, jak nie zatankujesz na 1 to na drugiej lub 3. Przecież nie są oddalone od siebie o setki km. Ale fakt faktem że w Europie gaz na stacjach jest droższy bo ok 0,7-0,8€ więc tu opłacalność spada.speedyrider napisał(a):Na trasach po EU już te lpg takie opłacalne nie jest bo go więcej nie ma jak jest
a dlaczego do porównania nie weźmiemy odwrotnie ? Np. Merca w dieslu V6 i Punto 1.2 w gazie hmmm??? W ogóle jak można porównywać oszczędności na 2 różnych autach w segmencie oddalonym od siebie.speedyrider napisał(a):Wystarczy do porównania wybrać dwa różne auta z innego segmentu ot by zagazowane starsze BMW z motorem pow. 3000cm3 w automacie vs mała Corsa w dieslu