Następca A4 B5 1.8 Turbo za 20 tys.

30 Kwi 2016, 12:38

Powoli zaczynam się rozglądać za czymś co da nieco więcej frajdy niż moje aktualne wozidełko (aktualnie 180 KM przy przednim napędzie). Teraz najważniejsza sprawa.. bardzo mocno mi robi dźwięk 5 cylindrowego gangu i raczej takie coś bym chciał słyszeć dodając nieco mocniej gazu. Teraz tylko nie wiem jakie auta oprócz volvo miały jakieś mocne 5 cylindrowe motory, interesują mnie auta odpowiednio mocniejsze/szybsze od tego co oferuje 1.8T.

Volvo w takim budżecie czyt. s60 1 generacji z zewnątrz jeszcze ujdą, ale wnętrza mają paskudne, takie kredensowate (gusta guściki). Natomiast tam praktycznie wszystkie silniki to konstrukcje 5 cylindrowe. 2.4 turbo byłby idealny... ale środek mnie odstrasza skutecznie od zakupu s60.

Nie chcę też czegoś przesadnie mocnego i paliwożernego, tyle co spala te 1.8t to tam jest jeszcze nic, także myślę jakby nawet miało to palić z 15 litrów po mieście to dałoby się z tym żyć zważając na dawkę pozytywnych doznań za kierownicą, nie mówiąc tu wyłącznie o samych osiągach.

Jeżeli nie udałoby się nic 5 garowego znaleźć to jako awaryjny wybór zostaje mi 6 cylindrów z e39 2.8, mająca minimalnie lepsze osiągi od tego co mam aktualnie, ale jest to chyba ostatnie BMW które mi się naprawdę podoba.
cake
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 05 04 2009
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T 180KM (chip)
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

30 Kwi 2016, 13:52

nie no szacun 5-cylindrowy gang spoko :lol:
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

30 Kwi 2016, 15:09

Jak chcesz szaleństwo na kółkach to poszukaj ałdi 2.7 bi-turbo. Bedzie i gang i suszarka (ba nawet dwie !) i objedziesz nawet V8.
Jedyny minus to swoje wypije i będzie drogie w serwisie.

Z N/A szukaj powyżej 2.8 nawet bardziej ku 3.0 wzwyż żeby była frajda.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Maj 2016, 10:39

dokładnie 2.7biturbo robi robotę ale jak chcesz naprawdę prawdziwy gang kup sobie 4.2 v8 i przyczepkę w której bańki z paliwem będziesz woził
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Maj 2016, 11:15

Zawsze jest temat LPG inaczej się nie opłaca. Jednak frajda jaką robi duza benzyna jest warta zachodu.
Co do V8 Audi znacznie lepszą opcją jest tu Lexusa V8 i nie pali tak duzo jakby się zdawało.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Maj 2016, 12:12

4,2 V8 Audi to taki ubogi i ciężki techniczny krewny przy V8 Leszka tym bardziej, że jest w Audi 2,7TT
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hyundai Elantra - europejska premiera nowego modelu
    Podczas tragów motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu Hyundai zaprezentował całkowicie nowy model Hyundai Elantra. Była to pierwsza we współczesnej historii targów europejska premiera modelu, co sprawiło, ...

01 Maj 2016, 12:36

2.7 biturbo całkiem ciekawa opcja do rozważenia, tylko za 20 tys. raczej będzie ciężko znaleźć coś normalnego. Specjalnym miłośnikiem lpg nie jestem, tak czy inaczej szukałbym zadbanej benzyny i ewentualnie sam to gazował.
cake
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 05 04 2009
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T 180KM (chip)
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

01 Maj 2016, 12:42

No S4 nie kupisz ale bardziej kolegom chodziło po głowie pewnie A6 C5 z tym motorem.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Maj 2016, 12:50

Wieść gminna wśród fanbojów vw głosi że 2,7tt kupi nawet za 12k... tylko że trzeba dodać co składa się na serwis i naprawy bo tu już kłania się spory koszt... :no:

Ogólnie fajny motor ale nie wiem czy bym go wybrał mając 20k...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11148
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Maj 2016, 12:59

Otóż to kolego. Z kosztami eksploatacji się liczę i wiem, że będzie mnie na to stać. Lecz wiem jaki budżet posiadam, bo skoro za małe pieniądze można się powozić w miarę szybkim autem i o nie odpowiednio dbać, to dlaczego nie. Na siłę nie ma co kupować, bo później krążą opinie, że takie a takie auto z takim silnikiem się psuje na potęgę. Jak dbasz, tak masz.. tym się kieruję jako posiadacz auta i niczego autu nie odmawiam ani niczego nie odkładam na później.

Może skoro to jest szeroko pojęte forum samochodowe, to podeślijcie waszym zdaniem ciekawe propozycje na w miarę wygodne, dość szybkie auto (nie musi być to super potwór, nie kupuję tego do ścigania, to co mam teraz jest zrywne, ale się przyzwyczaiłem) wymagania to 4 drzwi. Zobaczymy... może akurat wam uda się mnie przekonać do czegoś, czego nie biorę pod uwagę. W końcu od tego tutaj jesteście.
cake
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 05 04 2009
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T 180KM (chip)
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

01 Maj 2016, 13:28

cake napisał(a):Otóż to kolego. Z kosztami eksploatacji się liczę i wiem, że będzie mnie na to stać. Lecz wiem jaki budżet posiadam, bo skoro za małe pieniądze można się powozić w miarę szybkim autem i o nie odpowiednio dbać, to dlaczego nie. Na siłę nie ma co kupować, bo później krążą opinie, że takie a takie auto z takim silnikiem się psuje na potęgę. Jak dbasz, tak masz.. tym się kieruję jako posiadacz auta i niczego autu nie odmawiam ani niczego nie odkładam na później.


Tylko tu się kłania jeszcze jeden problem którego nie przeskoczysz a który jest normą dla tego typu aut...

Czyli możesz sobie serwisować do woli, możesz sobie wkładać kasy ile chcesz ale pewne marki skierowane są do pewnego rodzaju klienta który Ci nigdy nie zapłaci nawet 10% tego co włożyłeś bo 99% ofert będzie tańszych niż Twoja... temat jest widoczny w 100% na alledrogo... :no:

Więc kupisz coś 2,7bit za 15k włożysz drugie 15k co nie jest żadna abstrakcją biorąc pod uwagę że chcesz użyć auta zgodnie z przeznaczeniem a potem co ???
Będziesz się ścigał z handlarzami na wysokość ceny???
Właśnie to jest kółko graniaste pt. taniość aut niemieckich...
I oczywiście ma to sens jak miały byś dłużej jeździć ale w innym przypadku osobiście szkoda byłoby mi kasy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11148
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Maj 2016, 13:33

Jakbym chciał kupić auto żeby na nim zarobić to bym się wziął za odrestaurowanie klasyka, ale nie mam ani umiejętności, ani pieniędzy. To jest oczywista oczywistość, że w auto pójdzie sporo pieniędzy, których nie odzyskam. Ale tego nie liczę. Auto będzie bardzo zadbane i na tym mi będzie zależało, a to za ile sprzedam.. cóż. Sprzedam za tyle za ile ktoś będzie w stanie za nie dać. Tutaj nie ma co się oszukiwać ani kupować na siłę coś czym by się nie chciało jeździć dlatego tylko, że może trzyma bardziej cenę.
cake
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 05 04 2009
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T 180KM (chip)
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

01 Maj 2016, 13:48

cake napisał(a):Jakbym chciał kupić auto żeby na nim zarobić to bym się wziął za odrestaurowanie klasyka, ale nie mam ani umiejętności, ani pieniędzy. To jest oczywista oczywistość, że w auto pójdzie sporo pieniędzy, których nie odzyskam. Ale tego nie liczę. Auto będzie bardzo zadbane i na tym mi będzie zależało, a to za ile sprzedam.. cóż. Sprzedam za tyle za ile ktoś będzie w stanie za nie dać. Tutaj nie ma co się oszukiwać ani kupować na siłę coś czym by się nie chciało jeździć dlatego tylko, że może trzyma bardziej cenę.


Ale tu nie płacisz za jazdę tylko za polskość więc i nikt nie mówi o zarabianiu tylko o wywalaniu kasy w błoto...

Ja po prostu mam inne podejście do motoryzacji uwielbiam auta i gdyby tak podchodził do aut to nigdy nie było mnie stać na coś fajnego a tak... nie używam auta z de, mam pod maską V8 i łożę na jazdę a nie na ściganie się z polskością tłumacząc sobie jak "dbam tak mam" ...

Reasumując jak masz luźne podejście do kasy i motoryzacji 2,7 bit jest dobrym wyborem... po programie nawet trochę jedzie i ma super charakterystykę motorowni.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11148
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe