REKLAMA
anowalski85 napisał(a):A jak właśnie z Twoim Golfem? Masz z opisu 1.4 TSI z 2012 roku. Często do napraw jeździsz czy normalnie? Bo co znajomych słucham, to żadne TSI bo to "jednorazówki". Czy może ten co masz to już jakieś poprawione silniki i się tak nie psują jak ze starszych roczników?
Generalnie auto mojej kobiety,ma go od 2019roku,ja tym autem jeżdżę od dwóch lat głównie w 90% (moja odkąd mieszkamy razem mało nim jeździ).
Przez te 4lata zero poważnych awarii i nawet olej od wymiany do wymiany łyknie max 1litr.
Nasz jest z 2012roku tak więc już poprawiony (po 2010roku były już mniej awaryjne gdyż poprawili wadliwy napinacz rozrządu) no i dodam że posiada skrzynie DSG która odpukać też służy bezawaryjnie.
Ogólnie w przypadku tych TSI kwestia znalezienia zadbanego egzemplarza bo jak trafisz na minę to będziesz pisał właśnie że TSI to jednorazówki i serwis będzie drogo wychodził (dodam że jakbyś chciał wymieniać rozrząd który co prawda jest na łańcuchu ale się rozciąga i z czasem trzeba go wymieniać to koszt z częściami wyjdzie lekko plus 3000zł i najlepiej zakładać oryginał jeśli chcesz pojeździć tym autem).
Oczywiście mówię o wersji CAXA 122km tak jak u nas.