REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
anowalski85 napisał(a):A jak właśnie z Twoim Golfem? Masz z opisu 1.4 TSI z 2012 roku. Często do napraw jeździsz czy normalnie? Bo co znajomych słucham, to żadne TSI bo to "jednorazówki". Czy może ten co masz to już jakieś poprawione silniki i się tak nie psują jak ze starszych roczników?
Barol napisał(a):Przez te 4lata zero poważnych awarii i nawet olej od wymiany do wymiany łyknie max 1litr.
Nasz jest z 2012roku tak więc już poprawiony (po 2010roku były już mniej awaryjne gdyż poprawili wadliwy napinacz rozrządu) no i dodam że posiada skrzynie DSG która odpukać też służy bezawaryjnie.
PabloTrek napisał(a):Też znam ludzi co mają po 250 tys w TSI i fajne to działa, także jak dbasz tak masz.
szybki napisał(a):A jaki nalot był na starcie i jaki jest teraz ?
PabloTrek napisał(a):Golf spoko, sam myślę po mk4 1,8T o szóstce z tsi ale 20k to troszkę mały budżet na coś sprawdzonego i dobrego
Barol napisał(a):Tutaj przebieg jest akurat śmieszny,jak był kupiony miał bodajże 75-78tys,aktualnie ma 100tys.
PabloTrek napisał(a):Barol, który jest właścicielem auta od 4 lat jakoś nic nie pisze o wtryskach, pompach wysokiego ciśnienia itd.
PabloTrek napisał(a):No tylko pytanie co w takim razie nazywamy awaryjnością a co wyeksploatowaniem?
PabloTrek napisał(a):Bo w moim 1,8t z nalotem 350.000 też wiele rzeczy wymaga napraw, a to ponoć super bezawaryjny silnik.