REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/samochody-na-parkingu-t40383.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Rzecz z TSI jest taka, że jak trafisz na minę to wydasz 10k, a w takim Auris jak trafisz na minę to wydasz 3k
PabloTrek napisał(a):Golf spoko, sam myślę po mk4 1,8T o szóstce z tsi ale 20k to troszkę mały budżet na coś sprawdzonego i dobrego.
Barol napisał(a):Ja generalnie powiem tak mając teraz do dyspozycji 25-30k na auto i nie znając mojej może i bym popatrzył na Golfa ale nie z tym silnikiem.
szybki napisał(a):W sumie to w takim układzie można wszystko polecić nawet thp
franccc napisał(a):I dlatego jeśli się nie chce wydawać worka siana na utrzymanie to się szuka prostych rozwiązań a nie starych tsi.
Wybrałem 1,8T bo to jedyny sens w tym aucie, pali tyle co inne silniki 1,6 i 1,8 ale chociaż jedzie. Z tym że buda już stara i rozwiązania też archaiczneanowalski85 napisał(a):Witam Kolegę z klanu golfów Też chciałem 1.8T bo to zawsze można podnieść moc i za więcej wystawić a do tego solidne 1.8, ale akurat ten się trafił i byłem znacznie młodszy to inaczej się myślało.
PabloTrek napisał(a):Tsi nie jest tak stare jak moje 1,8T no ale co racja to racja, tylko że padła tu propozycja Bravo, który też ma turbinę to może lepiej rzeczywiście w jakąś Hondę czy Toyotę iść?
PabloTrek napisał(a):W 1,8T nic nie ma skomplikowanego bo to zwykłe 1,8 z wiatrakiem tylko wiek robi swoje
PabloTrek napisał(a):Mój 1,8T jest po remoncie, z 10k ja w niego włożyłem, a poprzednik pewnie drugie tyle jak go jeszcze reanimował. I teraz zagadki dlaczego nierówno pracuje, nie chce podawać itd. Za samo wytarganie turbiny chcą dziś 1000 zł
[/quote]franccc napisał(a):W 1,8T nic nie ma skomplikowanego bo to zwykłe 1,8
PabloTrek napisał(a): Mój 1,8T jest po remoncie, z 10k ja w niego włożyłem, a poprzednik pewnie drugie tyle jak go jeszcze reanimował.
PabloTrek napisał(a):Rozmawiamy o starym aucie, a znam sporo osób co mają nowsze golfy VI/VII i nie narzekają więc tu raczej chodzi o wyeksploatowanie/duże przebiegi.
PabloTrek napisał(a):No nie narzekają bo golfy to dobre auta, ale świeże, bo stare wymagają nakładów, a jeszcze oszukane z komisów to już w ogóle.
PabloTrek napisał(a):No i nie powiesz mi że ktoś kto wiecznie na serwis jeździ będzie zadowolony, dlatego jak ktoś ma golfa vii to jest to dużo młodsze auto niż golf 4 i serwis nie będzie tak konieczny jak w starociu z nalotem pół bańki.
PabloTrek napisał(a):Tak i tyle włożyłem w 1,8T bo nie skończyłem szkół samochodowych nie mam kompletów kluczy,
PabloTrek napisał(a):1,8T po prostu musi być doinwestowany, tak samo jak TSI inne, jak zaniedbany wygeneruje koszty.
PabloTrek napisał(a):Czyli to że Ty np nie potrafisz w domu położyć paneli, płytek, wygładzić ścian, zrobić kuchni czy łazienki i bierzesz ekipę to są hasła albo ogólniki jakieś??
PabloTrek napisał(a): nie potrafię naprawiać aut i dlatego jeżdżę na serwis, a mam stare auto i dlatego muszę je konkretniej serwisować za gruszą gotówkę.
PabloTrek napisał(a):Jak nie potrafię sam zrobić to muszę zapłacić 6k za robtę i kolejne 4 za części i robi się 10k.
I dlatego teraz widzisz jak się prezentuje wycena i kosztorys, więc nie rozumiem o czym w ogóle rozmawiamy.