REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ale co to mi daje jak ja sam sobie dyfra nie zamontuje czy skrzyni, czyli dochodzi kolejne 2k na robociznę.szybki napisał(a):Teraz z ciekawostek przed pandemią silnik do tego auta 3,0 R6 kosztował 3k, skrzynia 500-600zł, dyfer z półosiami 300zł.
PabloTrek napisał(a):ale co to mi daje jak ja sam sobie dyfra nie zamontuje czy skrzyni, czyli dochodzi kolejne 2k na robociznę.
PabloTrek napisał(a):Mi się taki podoba, przepiękny jest
no ale cenowo dużo więcej niż mój budżet, ja trochę większy niż autor
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/v ... FIE6P.html
to jest aucisko a nie tam Bravo
galakty napisał(a):Mit VAG dawno upadł, ale PRL dalej siedzi w Polakach![]()
Dla przykładu ojciec miał Punto I (1.2), Golfa IV (1.6) i Ceeda II (1.4). Wszystko w benzynach, co wyszło najdrożej w utrzymaniu? GolfI to pomimo tego, że Punto było z CVT która padła
PabloTrek napisał(a):
Mi się taki podoba, przepiękny jest![]()
no ale cenowo dużo więcej niż mój budżet, ja trochę większy niż autor
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/v ... FIE6P.html
to jest aucisko a nie tam Bravo
szybki napisał(a):Odpuść
anowalski85 napisał(a):No dobra, ale podsyciłeś ciekawość, bo wydaje się spoko, nie ma silników fsi/tsi, więc nie powinien być najgorszy. A jest tańszy często od tamtych, to zostałoby więcej na porządniejszy pakiet startowy.
anowalski85 napisał(a):Auris 1.6
- Fiat Bravo 1.4 tjet
- Cruze 1.8
- Civic VIII 1.8
anowalski85 napisał(a):Suzuki SX4
Barol napisał(a):Ogólnie spoko opcja ale może być ciężko coś sensownego znaleźć bo ludzie zbytnio nie chcą się tego pozbywać.
anowalski85 napisał(a):Mazda 3 II,
Barol napisał(a):Kolega kupił sobie BMW serii 1 w klekocie (nie pamiętam jaki tam ma silnik) i jak mi powiedział ile kosztuje wymiana rozrządu razem z częściami to o mało szczęki z podłogi nie zbierałem,drożej niż w Golfie TSI..