Nawigacja Navigon 1210 a Garmin Nuvi 205

20 Mar 2009, 20:55

Witam. Czy ktoś z Was używał nawigacji Navigon 1210 lub Garmin Nuvi 205. Po przeczytaniu szeregu opinii w necie zdecydowałem się na zakup jednej z powyższych nawigacji. Potrzebuję dokładnej mapy Polski. Nawigacja nie musi mieć żadnych bajerów, typu mp3, mp4. Jak wygląda sytuacja z aktualizacjami map, fotoradarów itp. Czy jest to płatne czy darmowe. Czy jest możliwość dogrania później mapy np. Europy. Dodam, że jestem całkowicie zielony w tym temacie, więc bardzo prosiłbym o jakieś sugestie. A może jakieś inne urządzenie. Dodam, ze na zakup chciałbym przeznaczyć ok. 500 zł.
darek_s74

21 Mar 2009, 11:47

Ja chcesz tyko mapę,to szukaj nawigacji z mapą MapaMap lub AutoMapa.Obie mają bardzo dobre pokrycie oraz aktualzacje.Z tym,że AutoMapa jest wg mnie lepsza i jest tych aktualizacji więcej.Szukając nawigacji,musisz pytać sprzedawcę,czy ta wersja mapy ma mapę Europy,bo nie wszystkie nawigacje z tymi mapami maja Europę - to zależy od producenta nawigacji,jaką mapę wgra.
A co do płatności aktualizacji - po zakupie w zalezności od producenta mapy,zawsze jest kilka darmowych aktualizcji map.Ale za aktualzację wersji mapy,trzeba już płacić.No ale i na to są sposoby....
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

21 Mar 2009, 14:44