Nawigacja Samochodowa Toyota Camry

12 Lis 2014, 11:16

Witam, potrzebuje pilnie zakupic nawigacje, ktos mi polecil cos takiego, prosze o opinie bo jestem laikiem w tym temacie...

Blaupunkt TravelPilot 50 LMU EU to przenośny system nawigacji z ekranem dotykowym o przekątnej 5 cali i rozdzielczości 800 x 480 pikseli. Posiada procesor SiRF Atlas V Dual Core taktowany zegarem o częstotliwości 664 MHz. Wyposażony w akumulator Li-Polymer, odbiornik TMC i 64-kanałowy odbiornik GPS. Posiada mapy Europy.

Model Blaupunkt TravelPilot 50 został wyposażony w duży 5-calowy ekran o rozdzielczości 800x 480 oraz dwurdzeniowy procesor o częstotliwości 664MHz, co zapewnia komfortowe korzystanie i szybką pracę urządzenia w trakcie podróży. Dodatkowo, technologia Rapidstart umożliwia szybkie wpisanie szukanej lokalizacji bez potrzeby oczekiwania na pełne uruchomienie oprogramowania. Poza nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi uwagę zwraca nowatorskie wzornictwo - zaokrąglona obudowa, stylowa aluminiowa ramka wokół wyświetlacza oraz niezwykle estetyczny uchwyt.

W trakcie jazdy kierowca może liczyć na szereg funkcji, które ułatwiają orientację w terenie. Są to między innymi: widok map 2D lub 3D z autozoomem, asystent pasa ruchu oraz realistyczna prezentacja skrzyżowań i zjazdów. Warto również wspomnieć o asystencie prędkości, który za pomocą sygnału dźwiękowego lub optycznego powiadamia o przekroczeniu dozwolonego limitu. Ponadto, dzięki funkcji BluPoints, kierowca ma dostęp do aktualnych informacji dotyczących ekonomiki jazdy. Model TravelPilot 50 posiada zainstalowaną mapę radarów połączoną z systemem ostrzeżeń.
RallyMan666
Nowicjusz

Prawo jazdy: 0- 8-2002
Auto: Audi A3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

03 Gru 2014, 13:35

A w jakim przedziale cenowym?
enter
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 04 1982
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: audi
Silnik: 1.9 TDI 105km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

20 Mar 2015, 16:08