REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pvlo2 napisał(a):jeszcze raz zapytam jak rura idąca do chlodnicy i chlodnica jest zimna to znaczy ze termostat jest sprawny
pvlo2 napisał(a):normalne ze po 100km chlodnica jest caly czas zimna a temp silnika oscyluje 70-80st?
jak sprawny to jak dziala nieprawidlowo?sprawny jest ale nie koniecznie musi działać prawidłowo.
Niemożliwe to jest. Po 100 km, jakby termostat się nie otworzył, to płyn już dawno by się zagotował. Nawet w Dieslu i nawet przy minusie. A jeżeli płyn się nie gotuje, to znaczy, że termostat się otworzył i puścił gorący płyn na chłodnicę. Tak więc wąż do chłodnicy musi być nie koniecznie gorący, ale ciepły. Ale napewno nie zimny.
pvlo2 napisał(a):w benzynie nie ma żadnego problemu mieć 90st nawet przy -20st ale w dieslu z tego co widze poniżej zera to jest masakra po prostu nie dogrzewa i chce sie dowiedzieć czy tak ma byc czy po prostu cos jest uszkodzone?