sprawny jest ale nie koniecznie musi działać prawidłowo.
jak sprawny to jak dziala nieprawidlowo?
Niemożliwe to jest. Po 100 km, jakby termostat się nie otworzył, to płyn już dawno by się zagotował. Nawet w Dieslu i nawet przy minusie. A jeżeli płyn się nie gotuje, to znaczy, że termostat się otworzył i puścił gorący płyn na chłodnicę. Tak więc wąż do chłodnicy musi być nie koniecznie gorący, ale ciepły. Ale napewno nie zimny.
przeciez pisze od samego początku ze rura idąca do chlodnicy jest zimna calkowicie i jest to mozliwe bo to obserwuje i wg mechanika tak samo jest to mozliwe bo diesle slabo grzeją,
jak jadę 120-140 to oczywiście ze ta rura jest gorąca, ten objaw występuje jedynie jak się stoi, bądź jedzie przepisowo powiedzmy do tych 80km/h
przy 90-100 juz puszcza na chlodnicę, ale jakąc eko to praktycznie caly czas jest chlodnica odcięta, po tych 100km również, a jak na dworze np -20st to non stop 65-70st i z kratek nie leci gorące tylko cieple powietrze
w benzynie nie ma żadnego problemu mieć 90st nawet przy -20st ale w dieslu z tego co widze poniżej zera to jest masakra po prostu nie dogrzewa i chce sie dowiedzieć czy tak ma byc czy po prostu cos jest uszkodzone?
w ASO VW mówili ze to normalne i dlatego nie montowali wskaźników aby klienci do nich nie przyjeżdżali z reklamacją