Nie działające nivo Mercedes W210 E270 kombi

21 Mar 2017, 10:09

Witam. Posiadam mercedesa w210 e270 kombi z 2000 roku. Mam problem, wyciekł mi na trasie płyn ze zbiornika wspomagania. Gdy się schyliłem zobaczyłem że całe tylne koło prawe /te od strony wlewu paliwa/ jest mokre oraz spód auta w okolicy tego koła. Auto przed tym zdarzeniem stało dośc wysoko, a nagle opuściło się. Wcześniej podskakiwało jak piłka, ale to chyba gruchy, a teraz sam niewiem. Moje pytanie , czy od zbiornika idzie przewód z tym płynem do tyłu? którędy? i gdzie on wchodzi? do gruszek? Przepraszam, ale jestem muzykiem a nie mechanikiem, prosze opomoc.
groszek1969
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 13 09 1993
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Mercedes E270 W210
Silnik: 2,7 CDI 170KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Mar 2017, 11:53

Z tyłu powinieneś mieć trójnik z którego idą przewody na gruchy może to gdzieś przy nim coś się rozszczelniło lub pękł któryś z przewodów. Powinieneś to łatwo zlokalizować jak wjedziesz na kanał lub jak podniesiesz auto do góry.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

26 Mar 2017, 11:32

Dzięki kolego miałes rację cieknie przy tym trójniku bo jest przerdzewiały. spróbuję go sam wyciągnąć.
groszek1969
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 13 09 1993
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Mercedes E270 W210
Silnik: 2,7 CDI 170KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia Sorento po zmianach
    Odświeżona linia i zmodernizowana konstrukcja skorupy nadwozia, nowy silnik benzynowy 2.4 GDI o niższym zużyciu paliwa i emisji spalin, wyższy komfort podróżowania i lepsze własności jezdne – to tylko niektóre ...