REKLAMA
Witam wszystkich.
Pod wykładziną podłogową w b5 uciekł gdzieś prąd w kabelku który opuszcza szybę w drzwiach(od pasażera)w mniejszej kostce która lączy przycisk do opszczania jest prąd w 2 kostce tej większej już go nie ma.Ale w mech.opuszczania słuchać trzask co jest dowodem że mech.jest dobry.2 temat jest taki że auto b5 1.9Tdi 66kw-AHU po opaleniu z rana póżniej z tą czynnością jest problem.Widzę pod silnikiem że kapie ropa ale z tego co zauważyłem to nie od strony bloku tylko z tyłu pompy czyli od strony przewodów które są wkręcane we wtr.Nadmienię że 2 gumowe uszczelki w górnej części pompy już zostały wymienione.Czyżby ten wyciek ropy z pompy powodował zapowietrzanie się pompy i trudności z odpalaniem?Następne pytanie-czy żeby wymienić uszczeleki w tych przewodach trzeba wyjąć pompe czy nie?A póżniej jechać na komp i ustawić wtryski?Dzięki za wszystkie odpowiedzi.Pozdrawiam.