Nie odpala i nie opuszcza się szyba.b5 66kw AHU

05 Lut 2012, 16:51

Witam wszystkich.
Pod wykładziną podłogową w b5 uciekł gdzieś prąd w kabelku który opuszcza szybę w drzwiach(od pasażera)w mniejszej kostce która lączy przycisk do opszczania jest prąd w 2 kostce tej większej już go nie ma.Ale w mech.opuszczania słuchać trzask co jest dowodem że mech.jest dobry.2 temat jest taki że auto b5 1.9Tdi 66kw-AHU po opaleniu z rana póżniej z tą czynnością jest problem.Widzę pod silnikiem że kapie ropa ale z tego co zauważyłem to nie od strony bloku tylko z tyłu pompy czyli od strony przewodów które są wkręcane we wtr.Nadmienię że 2 gumowe uszczelki w górnej części pompy już zostały wymienione.Czyżby ten wyciek ropy z pompy powodował zapowietrzanie się pompy i trudności z odpalaniem?Następne pytanie-czy żeby wymienić uszczeleki w tych przewodach trzeba wyjąć pompe czy nie?A póżniej jechać na komp i ustawić wtryski?Dzięki za wszystkie odpowiedzi.Pozdrawiam.
binus
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Bydgoszcz
  • 05 Lut 2012, 17:12

    czy to jest 19tdi 90 km/66kw przecierz on niema pompowtryskiwaczy ?a jeśli o opuszczanie szyby to pod siedzeniem kierowcy jest moduł koonfortu i zobacz czy jakiś kabel się nie przerwał lub jakiś styk jest zaśniedziały
    MESI49
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    Prawo jazdy: 05 03 2007
    Auto: wv passat b5 19tdi 90km

    05 Lut 2012, 17:17

    Pompa wtryskowa, nie pompo wtryski.Wiem że pod siedzeniem jest komp ale tam niczego nie znalazłem może jak się ociepli.
    binus
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: Bydgoszcz

    11 Lut 2012, 09:07

    taak dokladnie jesli masz wyciek z pompy paliwo ucieka zapowietrza sie i zanim pociagnie zpowrotem to bateria pada jesli miales wymieniana uszczelke pod sterownikiem pompy jest mozliwosc zlego ustawienia tego sterownika byly robione znaki??? co do do szyby sprawdz pierwsze przelotki kabli w drzwiach tam lubia kabelki sie lamac
    tomlee
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Prawo jazdy: 01 09 1990
    Auto: passat1,9 ahu na chipie
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jakie silniki wybierają Europejczycy?
      Analitycy sygnalizują, że październik 2017 r. był momentem przełomowym pod względem wybieranego przez kierowców rodzaju paliwa. W ciągu tego miesiąca zarejestrowano ponad 619 tys. pojazdów z silnikami benzynowymi, ...
      Mercedes Klasy G
      Luksusowy Mercedes Klasy G także ma wojskowe korzenie. Prace nad niemiecką terenówką rozpoczęto w 1972 roku. Początkowo samochód trafił między innymi do armii Niemiec, Szwajcarii, Argentyny oraz Iranu. Dostępna ...