REKLAMA
Witam wszystkich bardzo serdecznie! W tym roku nadszedł czas na zmianę samochodu, obecnie posiadam Opla Astrę H z 2004 roku i jeżdżę nim od 7 lat. Od kilku miesięcy nosiłem się ze zmianą samochodu i w końcu przyszedł na to czas. Chciałbym prosić Was o radę w dokonaniu wyboru. Od razu zaznaczę, że wymienione samochody mogą się od siebie znacznie różnic i wcale nie muszą ze sobą konkurować, tymbardziej patrząc na numer jeden z dalszymi modelami. Poniżej przedstawiam Wam moją listę zainteresowań składającą się z trzech pojazdów:
- Opel Astra K hatchback 1.6 benzyna
- Audi A4 B8 avant 2.0 TDI w. po lifcie
- Audi A6 C7 avant 2.0 TDI do 2014r.