Nie wiem kto Ci takich bzdur nagadał, pewnie ten co nie wysilił się by poszukać części lub pouczyć się trochę odsługi samochodu.
- jak pisałem z częściami nie ma problemu, jest sporo warsztatów oferujących części, sporo tez dostaniesz części w sklepach internetowych, na koniec zostaje ASO, mają promocje na części i usługi więc można taniej naprawić auto.
- ceny części nie odbiegają od marek niemieckich, sporo częśći spasujesz z forda
- jest dobrze rozbudowana sieć ASO i niezależnych serwisów, w samej Warszawie masz "Dom Łosia" polecany i znany serwis specjalizujący się w Volvo.
- drogi w utrzymaniu? nie sądzę, benzyna 2,0 spali Ci z 8 litrów, możesz gaz założyć i wyjdzie taniej. ASO ma teraz promocję na: klocki przód z wymianą 350zł, rozrząd - paski, napinacze 900zł. To samo możesz zrobić w niezależnym serwisie za podobne pieniadze. Nie wiem dokladnie jak to jest ale benzyna 2.0 chyba na łańcuchu jest, w dieslu siędzę bardziej
Jeśli jesteś zainteresowany Volvo zapraszam na volvoforum.pl tam znajdziesz wszystkie informacje kórych ja nie umiem udzielić.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.