Zakup do 9000 zł - nowicjusz

26 Sie 2013, 12:07

Witam, jako iż nie znalazłem interesującego mnie tematu to napisałem swój. Chciałbym zakupić swoje pierwsze auto do ok. 9000 zł. Jestem totalnym nowicjuszem w tematyce motoryzacji, więc samodzielny zakup mija się z celem.

Interesuję mnie auto w hatchbacku, raczej diesel, chociaż inne propozycje przemyśle. Prosiłbym o jak najlepsze uargumentowanie swoich wypowiedzi, gdyż " TDI to g...o" nic mi nie da.

Z góry dziękuje :)
darkeldo
Nowicjusz

Auto: nie mam

26 Sie 2013, 12:14

Ile będziesz pokonywał kilometrów rocznie? Skąd jesteś?
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

26 Sie 2013, 12:20

Kretyn ze mnie, że nie napisałem takich podstaw.

Jestem z pomorza i też stąd chciałbym auto. Jestem uczniem nie posiadającym większych dochodów więc zależało by mi na niskiej awaryjności auta. Auto będzie używane do takiej normalnej codziennej eksploatacji, w późniejszym czasie jako dojazd na studia.
darkeldo
Nowicjusz

26 Sie 2013, 12:46

To ja bym odrzucił diesla bo pewnie nie będziesz robił więcej niż 15 tysięcy kilometrów rocnzie.
Vw nie jest złym autem ale troche przereklamowanym. Płacisz tak naprawdę za znaczek a znalezienie egzemplarza w dobrym stanie graniczy z cudem. Większość jest składane z trzech i do tego kręconych ze 2-3 razy. Więc teraz pytanie czy lubisz większe samochody czy mniejsze?
Z mniejszych polecam
Fiat Panda, Punto
Opel Corsa
Ford Fiesta.
Z wiekszych to
Ford Focus, Mondeo
Opel Astra, Vectra
Fiat Brava
Koniu
Forumowicz VIP

26 Sie 2013, 13:16

Interesuję mnie małe auto jednak.
Hmm.. może to i trochę nie dojrzałe podejście, ale chciałbym aby auto też w jakiś sposób wygladało.
Czyli rozumiem, że golfa IV albo hondy civic nie dostanę w ciekawej ofercie?
A co z silnikiem, jaki byłby godny uwagi?
Diesla wolałbym ze względu na łatwy dostęp do ropy ;)
darkeldo
Nowicjusz

26 Sie 2013, 13:28