Niemiecki Youngtimer do 4 tyś. Euro

13 Lis 2013, 09:39

Witam,

Na codzień korzystam z komunikacji miejskiej lub carsheringu, natomiast poszukuję dla siebie samochodu na weekendowe wypady i dłuższe wyprawy. Najlepiej gdyby był to jakiś niemiecki klasyk z lat 1990 - '99, benzyna ale niekoniecznie ze sportowym zacięciem. Myślę, że ok. 150KM było najbardziej odpowiednie dla mnie. Pojemność i spalanie raczej bez znaczenia, gdyż auto nie będzie użytkowane na codzień. Auto dla góra dwu osób, ale ja do niskich nie należę więc mazda rx5 w oczywistych względów odpada :). Co do wyposażenia i dodatkowych opcji bardzo zależy mi na napedzie 4x4 lub kontroli trakcji i poduszkach powietrznych. Nie jestem handlarzem, ale często bywam w Niemczech, więc te moje wymarzone 4 kółka będę ściągał sam lub też zarejestruję je w DE. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Skalar
Skalar
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 03 1983
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: DriveNow :)

13 Lis 2013, 11:40

Może e34 ix?
Coś w tym stylu?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
A jeżeli coś mniejszego to e30 ix :
[link do gieldaklasykow.pl wygasł]
Ten egzemplarz to cudeńko :D

Jednak mają pewien minus te samochody. Jest kilka elementów zawieszenia, przeniesienia napędu, które dostępne są jedynie w aso. Niestety tanie nie są.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Lis 2013, 14:39

E30 w dobrym stanie, to takie moje marzenie ale na zakup typowo kolekcjonerski, na który niestety w tej chwili mnie nie stać.

Bardziej myślałem o czymś takim [link wygasł] większość moich kryteriów spełnia, do tego nowy przegląd techniczny na terenie DE co też jest nie bez znaczenia. Jedyny problem, to że to auto takie trochę zbyt "limuzynowate", no i nie wiem jak z częściami i kosztami obsługi tech.
Skalar
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 03 1983
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: DriveNow :)

13 Lis 2013, 15:35

Części do e32 będą droższe niż do e30 lecz między e34 a e32 nie poczujesz jakiejś znaczącej różnicy w cenach. Część części pasuje do obu modeli. E32 super samochód jednak chciałeś coś z napędem 4x4 a niestety takie e32 nie istnieje.
Ciekawy silnik ma ta e32, tzw. ,,duża szóstka" ale niestety w połączeniu z masą tego samochodu nie gwarantuje oszałamiających osiągów.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Lis 2013, 16:11

to ja moze dodam jakas stara audi B3 80 gdzie blacha trzyma sie mimo wieku a silniki quatro maja prawie 180KM.
Jaca17
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 116
Auto: Honda Civic V
Silnik: 1.5i 102KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie blokuj skrzyżowania i pasów
    Skrzyżowanie zablokowane przez samochód, który nie zdążył przez nie przejechać np. przed zmianą świateł, to częsty widok. Perspektywa mandatu nie zawsze wystarczy, by zapobiegać takim zachowaniom kierowców. ...
    Które kontrolki w samochodzie zwiastują problemy?
    Kontrolki znajdujące się na desce rozdzielczej samochodu mogą pełnić funkcje ostrzegawcze, informacyjne i alarmujące. W przypadku większości z nich wiadomo, co należy zrobić w momencie, gdy się zaświecą. Zdarzają się jednak ...