Niemiecki Youngtimer do 4 tyś. Euro

13 Lis 2013, 10:39

Witam,

Na codzień korzystam z komunikacji miejskiej lub carsheringu, natomiast poszukuję dla siebie samochodu na weekendowe wypady i dłuższe wyprawy. Najlepiej gdyby był to jakiś niemiecki klasyk z lat 1990 - '99, benzyna ale niekoniecznie ze sportowym zacięciem. Myślę, że ok. 150KM było najbardziej odpowiednie dla mnie. Pojemność i spalanie raczej bez znaczenia, gdyż auto nie będzie użytkowane na codzień. Auto dla góra dwu osób, ale ja do niskich nie należę więc mazda rx5 w oczywistych względów odpada :). Co do wyposażenia i dodatkowych opcji bardzo zależy mi na napedzie 4x4 lub kontroli trakcji i poduszkach powietrznych. Nie jestem handlarzem, ale często bywam w Niemczech, więc te moje wymarzone 4 kółka będę ściągał sam lub też zarejestruję je w DE. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Skalar
Skalar
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 03 1983
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: DriveNow :)

13 Lis 2013, 12:40

Może e34 ix?
Coś w tym stylu?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
A jeżeli coś mniejszego to e30 ix :
[link do gieldaklasykow.pl wygasł]
Ten egzemplarz to cudeńko :D

Jednak mają pewien minus te samochody. Jest kilka elementów zawieszenia, przeniesienia napędu, które dostępne są jedynie w aso. Niestety tanie nie są.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Lis 2013, 15:39

E30 w dobrym stanie, to takie moje marzenie ale na zakup typowo kolekcjonerski, na który niestety w tej chwili mnie nie stać.

Bardziej myślałem o czymś takim [link wygasł] większość moich kryteriów spełnia, do tego nowy przegląd techniczny na terenie DE co też jest nie bez znaczenia. Jedyny problem, to że to auto takie trochę zbyt "limuzynowate", no i nie wiem jak z częściami i kosztami obsługi tech.
Skalar
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 03 1983
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: DriveNow :)

13 Lis 2013, 16:35

Części do e32 będą droższe niż do e30 lecz między e34 a e32 nie poczujesz jakiejś znaczącej różnicy w cenach. Część części pasuje do obu modeli. E32 super samochód jednak chciałeś coś z napędem 4x4 a niestety takie e32 nie istnieje.
Ciekawy silnik ma ta e32, tzw. ,,duża szóstka" ale niestety w połączeniu z masą tego samochodu nie gwarantuje oszałamiających osiągów.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Lis 2013, 17:11

to ja moze dodam jakas stara audi B3 80 gdzie blacha trzyma sie mimo wieku a silniki quatro maja prawie 180KM.
Jaca17
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 116
Auto: Honda Civic V
Silnik: 1.5i 102KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Powrót z wakacji bez pośpiechu
    Nadszedł czas powrotu z urlopów. Jak zadbać o to, żeby bezpiecznie dotrzeć do domu? Przede wszystkim ważny jest brak pośpiechu i dostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze. Najwięcej osób ...