Niepokojąca kontrolka

23 Lip 2019, 11:00

VW Caddy, 7 biegowa DSG. Od ok. 2 miesięcy powtarza się następująca sytuacja. Jeśli jest upał (ok.+30 Celsjusza lub więcej) zapala mi się kontrolka informująca o awarii oświetlenia. Sprawdzam - wszystkie światła OK. ABSOLUTNIE WSZYSTKIE. I tak ZAWSZE gdy silnik gorący i upał. Co na Boga ma upał do świateł ? Niepokoi mnie to, że kontrolka świateł nieco przypomina kontrolkę przegrzania skrzyni DSG. Czy jest możliwe, że jest to drobny błąd w oprogramowaniu ? Po prostu programista zerknął na nie ten obrazek (ikonkę) alarmu i przypisał sygnał przegrzanej skrzyni do kontrolki świateł ? (Sam jestem emerytowanym programistą i wiem jak łatwo o takie pomyłki). Coraz bardziej mnie to niepokoi, bo bardzo nie chciałbym rozwalić tej horrendalnie drogiej skrzyni. Czy ktoś może miał podobne doświadczenie ?
Dziadekw42
Początkujący

23 Lip 2019, 14:24

Do admina : to mój pierwszy kontakt z niniejszym forum. I od razu zaskoczenie. Wpisałem swoje pytanie w kategorię dotycząca świateł bo zapala się kontrolka oświetlenia. Liczyłem się z tym, że być może zostanie przeniesiona w miejsce bardziej odpowiednie dla tematyki. ALE CO TO MA WSPÓLNEGO Z UKŁADEM HAMULCOWYM ?????????,,,,,
Dziadekw42
Początkujący

23 Lip 2019, 14:43

Dziadekw42 napisał(a):Do admina : to mój pierwszy kontakt z niniejszym forum.
Witaj drogi użytkowniku. Sprawdziłem i nikt nie przenosił twojego tematu więc musiałeś sam go napisać w tym dziale.
Ja natomiast przenoszę go do działu związanego z elektryką w samochodzie.
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

23 Lip 2019, 14:53