"Niepozorny killer"

21 Sty 2012, 21:31

Nie, z mojego konta piszę tylko i wyłacznie ja. W sumie może macie rację, muszę mu przetłumaczyć ze na razie za szybko na tak mocne auto. Tylko niestety to jest cieżki charakter zresztą jak cała rodzina, chyba przeszło mu w genach. Ale mam nadziję ze mu przetłumacze, wszystkim dziękuję za pomoc, mam nadzieję ze zbędna. Temat do zamkniecia ;]
Milord9517
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 23 08 1981
Auto: Brak

21 Sty 2012, 22:09

To ja powiem najlepiej po swoim przykładzie :mrgreen: jak byłem młodszy to też myślałem że zwojuje świat,też myślałem o tych wszystkich bolidach,tuningach,swapach itd ale czas zrobił swoje i jak narazie wystarcza mi nawet ten maluch a jak będzie kasa to sie poprostu zmieni na coś większego no i mocniejszego też.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Sty 2012, 22:31

jak na pierwsze autko to ja bym zaproponował opla astre gsi ale z silnikiem 2.0 8v bo 16v to ma naprawde pędzel jest czym poszaleć jako na pirwsze auto 16v jest stanowczo za szybkie a jeśli chodzi o swap i mody to najlepszy będzie civic 5 czy 6 generacji co jak zrobić jest dokładnie opisane na stronach miłośników tej marki
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

22 Sty 2012, 05:33

Ewentualnie Lanos i wrzucić choćby ten silnik od Astry GSI,pasuje bez większych problemów.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Sty 2012, 10:21

Już obejdzie się bez swapów, na szczęscie moje i jego znaleźliśmy kompromis, teraz szukamy autka do 10 tyś. Najlepiej hatchback lub sedan, ale 4/5 drzwi, z silnikiem diesla bo jednak te 70 km dzinnie bedzie robił, bo mieszkamy na wsi a do szkoły ma prawie 35km, Więc jednak diesel się opłaci, oczywiście zeby autko miało klimę i jakaś tam drobną elektryke i zeby było w miare bezawaryjne a w razie co żeby miało tanie częsci, no i pojemnośc do 2.0. Bardzo prosze o pomoc.
Milord9517
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 23 08 1981
Auto: Brak

22 Sty 2012, 14:50

Fiat Brava JTD.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

22 Sty 2012, 21:51

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] plus do tego gleba,jeszcze lekko można podłubać silnik i jest kosa :mrgreen:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Sty 2012, 21:55

Co ty chcesz w nim dlubac? Zachipowany 90KM silnik, ktory ma pewnie z 105-110KM, a nie 120KM. :lol:
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

22 Sty 2012, 21:58

Spokojnie coś sie da jeszcze pomodzić.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Sty 2012, 10:28

Filtr powietrza dac inny czy katalizator wyciac? Z katalizatorem to jest dosc wiejska modyfikacja(guzik dajaca zwykle jak stary katalizator byl sprawny), a wymiana filtru powietrza moze da z 1 km wiecej, czyli tyle ile nic, no ale razem z wywaleniem katalizatora bedzie 2km. :lol:

Swoja droga, co do chipow wpinanych miedzy pompe, a ECU. To warto taki chip wypiac i zobaczyc czy auto normalnie bez chipa pali, bo czesto w starych dieslach bez chipa diesel nie pali bo pompa zlom juz jest.

Juz lepiej kupic cos z motorem 110KM + chipa wstawic bedzie kolo 130KM wtedy.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

23 Sty 2012, 10:41

Ja mam zaprzyjaźnioną firme w inowrocławiu, wgrywa nowy program za 600zł z hamowaniem wiec nie jest źle ;] po tym zabiegu z 90 hp miałby około 118-120 . to akurat nie problem, ja myślałem nad Bravo ładniejsze dla mnie, ale on potrzebuje niby 4/5 drzwi. A Alfa 146?
Milord9517
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 23 08 1981
Auto: Brak

23 Sty 2012, 17:11

Kolega miał Golfa III 1.9TDI 90KM niewiem co z nim zrobił ale po modach miał blisko 130KM (wiem że był też chipowany).
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

23 Sty 2012, 19:35

brat miał ibize 98r 1.9 tdi 110 km i po pewnym czasie dodał chip miał jakiś papier ze to miało niby 135km zadziwiająco fajnie dobrze popierdalało ale przy jego jeździe na chipie palił mu prawie litr więcej co przed ale i tak było dobrze bo mieścił się w przedziale 8/9 100km co prawda przy 80 km/h w trasie to paliło około 4.6 /100km ale kto tak jedzi jak ma czym przycisnąc fakt w zimie w ślizgawicach raczej każdy
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2