Nieprawidlowa praca silnika V6

26 Lut 2014, 15:54

Witam wszystkich po dlugiej nieobecnosci.Zeby przypomniec mam troche dziwny ale zarazem przyjemny pojazd typu lincoln conti 3.8 i jego skromne v6, no i oczywiscie borykam sie od dawna z problemem , ktory zobaczycie na filmiku, a zeby nie obarczac tylko jednego czlowieka z forum nie bede nadmienial ktorego hehe, postanowilem temat zalozyc na kilku forach i zobaczymy dyskusje,kto zgadnie to 5 hehe.

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


http://i.imgur.com/zcvEFtC.jpg
http://i.imgur.com/f2zQM1D.jpg
Jak slychac ewidentnie silnik ssie tam gdzie nie powinien i w ten sposob pracuje za odkurzacz.jezeli to odma to gdzie mam szukac, czy zadanie tylko odgrywa zaworek pcv,ale jak widac roznicy nie ma prawie w ogole,silnik pochlania sporo paliwa, ciagnie normalnie ale co z tego jak zywcem wciaga.Zdjalem kolektor ssacy ,odprowadzenie ma tylko jedno,uszczelki nowe pod ssacym jak i calym dolotem,magik jak widac czyscil powierzchnie czolowe sciernym papierem i zrysal tylko, co golym okiem nie widac tylko pod swiatlo.
Dolot mowimy o tym centralnym miedzy glowicami, jest zmontowany na silikonie ktory byl w komplecie razem z NOEWYMI uszczelkami tylko pytanie teraz takie czysto hipotetyczne)
1)czy pod srubami glownymi nie powinno byc podkladek jak sie daje i pod glowice??
aha no i taka ciekawostka 5 gniazd jest czystych a jedno od str wewn czyli 4 cyl jest w srodu lekko czarne.
Co tam jeszcze na filmie tego nie ujalem,ale jak silnik pracuje przy calkowicie zamknietym korku jak i wcisnieteym bagnecie to jest taki przytlumiony,a jak mu lekko popuszcze korek np.,to automatycznie ma obr szybsze.Aha jest zaslepiona rurka od egr,takich kapsel ktory zreszta wchodzi do wewn. EGR,moze to przez to ,glupi jestem juz.
duzy32
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 15 02 1981
Auto: xm
Silnik: 3000
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1991