Nierówna praca na gazie sekwencyjnym...

14 Maj 2006, 14:02

Witam,
Posiadam w aucie zalożony gaz sekwencyjny IV generacji.
Samochód na benzynie pracuje bez zarzutu, natomiast po przejsciu na gaz przez jakiś czas jest też okej, ale po tym pewnym czasie zaczyna wariowac dojezdzam do skrzyzowania, hamuje a na wilnych obrotach ma jakies takie wypadania zaplonu, w listwie chyba cyka jakis wtryskiwacz bo wczesniej tego nie było, silnik krokowy czysciutki, przepustnica też, brak jakichkolwiek innych usterek.
Gdzie szukac problemow?
Dawka gazu na biegu jalowym - ustawiona.
Filtr powietrza, świece i filtr gazu wymieniony.

Z góry dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam K.
Kuba29
 

08 Maj 2013, 14:09

podepne sie z podobnym problemem chcialbym wiedziec wiecej na ten temat forumowicze stuknijcie pare liter ja np. poczatkujacy.

a tak do twojego tematu mam podobnie tez mi gubi prace silnika (niezawsze) kable zaplo0nowe juz zmienilem i dalej mam to samo dlawi sie mysle nad swieca w ktorej mialem problem tzn wymienie wszystkie ale nie umiem okreslic czy cos jest z nia zle kazano mi sprawdzic czy nie jest zaolejona musze dorwac klucz i sprawdzic szlak czlowieka trafia jak wsio wyglada ok a cos jednak jest nie tak
Koyote
Nowicjusz
 
Posty: 36
Prawo jazdy: 08 09 1988
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

08 Maj 2013, 18:45

Co do gazu to on musi mieć idealną iskrę żeby pracować poprawnie czyli kable, świece i cewki w idealnym stanie. Z drugiej strony pasuje sprawdzić wtryskiwacze od gazu, bo z doświadczenia wiem że z nimi często są problemy. Podjedź na kompa sprawdź błędy, działanie sond, korekcje wtrysków i jak wygląda sprawa z czujnikami detonacji czyli jak wygląda sprawa ewentualnych wypadań zapłonu na poszczególnych cylindrach.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

08 Maj 2013, 20:02

dales mi do myslenia a ze sam nie umiem tego ocenic nieobejdzie sie bez mechanika ktory zapewne bedzie sie staral mnie skasowac jak za zloto a listwe mam nowa (niewiem czy to ja nazywa sie wtryskiwaczem gazu)
Koyote
Nowicjusz
 
Posty: 36
Prawo jazdy: 08 09 1988
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

08 Maj 2013, 20:28

Tak to są wtryskiwacze w listwie, ale to że są nowe nie znaczy że są dobre wiem bo tak miałem w swojej nowej instalacji brc, wymieniałem wszystko świece, cewki, filtry a okazał sie kulejący wtrysk od gazu <dobrze że na gwarancji>:), a co do tego sprawdzania podjedź do mnie :D ja nie kasuje tak dużo jak mówisz:D
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

08 Maj 2013, 21:19

gdybys zamieszkiwal moje rejony to czemu nie ;) wczesniej mialem zielona listwe potem wsadzili mi czerwona i cholerka wie co mu jest bo i na benzynie czuc dzis patrzylem tyle ze slabiej i da sie normalnie jechac. skoro na benzynie i gazie to samo tyle ze w gazie mocno na benzynie tak ze trzeba sie wczuc w auto by dostrzec to sam glupi jestem kable zaplonowe wymienilem dzis nie pomoglo do swiec sie musze dobrac chyba trzeba podpinac pod kompa a za wpakowanie kabelka z 60 zl sobie policza dla mnie to zdzierstwo za to nie powinni szarpac tyle kasy to jak nagrywac koledze cos na pendriv'a i wziasc za to dobra kase
Koyote
Nowicjusz
 
Posty: 36
Prawo jazdy: 08 09 1988
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

08 Maj 2013, 22:13

To kup tani kabelek kkl od viakena na allegro i sam sobie to zrobisz z moją i innych kolegów pomocą:) a ja moge Ci podesłać jakieś materiały i po problemie:) za 60 zł śmiało kupisz kabelek który będzie pasował do Twojego auta:)
A swoją drogą wiesz kasa kasą ale taki dobry sprzęt i wiedza kosztuje więc 50 zł za podpięcie auta i samo skasowanie błędów to dużo ale jak ktoś potrafi Ci sprawdzić i powiedzieć co autu dolega to uwierz mi wcale nie jest dużo bo dużo więcej stracisz wymieniając pare niepotrzebnych rzeczy w aucie:)

A wracając do Twojego przypadku jeśli tak samo jest na PB co LPG to prosta sprawa układ zapłonowy do sprawdzenia i tyle;)
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

14 Maj 2013, 23:22

walnieta byla sonda lambda miala mocne zwarcia
Koyote
Nowicjusz
 
Posty: 36
Prawo jazdy: 08 09 1988
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999