REKLAMA
Kupiłeś prawdopodobnie toyotę hybrydową i nic o niej nie wiesz. Nie wiesz jaka to hybryda, jaki ma silnik, jaka ma być temp. pracy tego silnika, a nawet prawdopodobnie nawet nie wiesz do końca co to jest to auto hybrydowe ( nawet nie napisałeś jaka to hybryda ), itd itd. Wiesz chociaż co oznaczają poszczególne kontrolki , komunikaty wyświetlające ci się na ekranie? Zacznij może od przeczytanie instrukcji. I na tym zakończ całe te dywagacje na temat swojego auta. Tankuj i jeździj dbając o okresowe przeglądy jak ci doradził szybki i nie knuj żadnych teorii spiskowych, bo to nie ma najmniejszego sensu.
Gość118203 napisał(a):Dwukrotnie bezskutecznie próbowałem znaleźć w sieci jednoznaczną informację czy silnik tłokowy jest bardziej szczelny gdy jest zimny czy gdy jest rozgrzany.
Jeżeli nie zajmujesz się naprawą silników, to odpowiedź na to pytanie jest ci zupełnie niepotrzebna i nie zaprzątaj sobie nią głowy. No i jeżeli tylko dwukrotnie szukałeś i nic nie znalazłeś, to znaczy, że albo za mało szukałeś, albo nie ma jednoznacznej odpowiedzi na twoje niepełne pytanie.
Gość118203 napisał(a):Nie jestem też pewien czy tłok jest aluminiowy.
Ta informacja też nie jest ci do niczego potrzebna, jeżeli nie projektujesz silników.
A jeżeli z kolei kombinujesz coś innego ( np. piszesz jakieś wypracowanie do szkoły, to niestety to nie jest to forum.
Temat zamykam, ponieważ dyskusja w nim do niczego konkretnego nie prowadzi, a kolejna sprawa, nie jest to żaden problem techniczny.