Witam, pacjent golf 2.08v 2001,
faluje na niskich jak i wyzszych obrotach wahania ok 500obr/min.,
wymienione przewody WN, swiece filtry wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica.
Jest tak, ze przy zmianie biegow obroty podchodza do gory o jakies 500obr., po czym dopiero opaduja. Czy moze to byc przepływomierz? Auto lekko przymula w zakresie 1000-2000 obr.
Podpiety vag pokazuje -16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-00 -
Po wykasowaniu czasami powraca, wklejam dwa linki przy pierwszym trzymam noge na obrotach, a one faluja-
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
A tak wyglada odpalanie
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Osobiscie zminilem rozrzad punkty zgrane bez zmian
Nowa przepustnica zaadaptowalem vagiem
Nowa sonda lambda
Regulator cisnienia paliwa
Nowy modul (cewka)
Przewody i swiece
czujnik przeplywomierza
Rozebrany sprawdzony i na nowo uszczelniony kolektor ssacy
Nowe wszystkie filtry
Nowe weze odmy
Weze podcisnienia nowe szczelne
Zaraz po krotkiej pracy wyskakujacy blad za bogatej mieszanki na sondzie.
Objawy nawet troche pogorszyly sie bo teraz dusi sie prz 1800-2000 po calkowitym wcisnieciu pedalu gazu.
Powyzej 2000 ciagnie prawie idealnie.
Blagam pomozcie bo juz nie moge ,moze to powietrze dostaje sie do wtryskow?Badz jest niezauwazalny przedmuch na wylocie przed sonda? prosze niech ktos cos podpowie