Niezawodne i wygodne auto na trasy do 40 000

02 Cze 2011, 14:28

Witam,
Potrzebuję pomocy w zakupie niezawodnego, wygodnego i dynamicznego auta najchętniej diesel kombi do 35-40 tysiecy. Auto bedzie uzywane m.in. do pracy ~ 30000km rocznie. Proszę o rade jakie auto polecacie. Radzicie szukać auta za granicą czy tez w kraju?
Z mojej strony powiem ze w oko mi wpadlo BMW 320d e91 ale wspomniana cena za takie auto wyglada dosc podejrzanie - chyba ze sie myle?
Dziękuję za pomoc,
Marcin
mackoviak
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraków

02 Cze 2011, 16:04

Skoro wygodne i dynamiczne to może ze stajni Renault... Mianowicie Laguna II po lifcie...

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

02 Cze 2011, 17:34

Dziekuje za rade,ale obecnie ma Scenica i niestety zawieszenie delikatnie mowiac, nie wspolgra z polskimi drogami. Nie masz problemów ze zbyt wrażliwym podwoziem?
mackoviak
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraków

02 Cze 2011, 18:05

BMW e91 wiadomo samochód bardzo fajny, ale nie w tych pieniądzach! Ja bym poszukał Mazdy 6 po lifcie (choć zawieszenie twarde), Avensisa ew. Alfy Romeo 159, choć z tego co wiem zawieszenie w Alfie do najtrwalszych nie należy :wink: Jeśli wygodę stawiasz na pierwszym miejscu to możesz rozejrzeć się również za Citroenem C5 I najlepiej z silnikiem 2.0HDI.
Libre
Aktywny
 
Posty: 336
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Seat Ibiza

02 Cze 2011, 19:13

mackoviak teraz mam przebieg 136tkm. Zrobiłem remoncik zawieszenia przy 120tkm bo wszystko od nowości było. Po wjeździe na polskie drogi zrobił się test po dziurach i wymieniłem wszystko co tam się wymienia: sworznie wahacza, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora oraz tuleje tylnej belki. I do teraz cisza i nic nie wskazuje by coś było zużyte.
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

02 Cze 2011, 19:52

A nie brałeś pod uwage Vectry C ?



Pozdrawiam,
Ostatnio edytowany przez AutoSol Sklep, 02 Cze 2011, 20:43, edytowano w sumie 1 raz
AutoSol Sklep
Nowicjusz
 
Posty: 27
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Brak snu to jak nadmiar alkoholu u kierowcy
    Powodów zmęczenia i niewyspania może być wiele, przede wszystkim jednak to brak odpowiedniej ilości snu. Zachowania zaspanej osoby za kierownicą są równie niebezpieczne jak tej kierującej pojazdem pod wpływem ...
    Uważaj co kupujesz - handel dokumentami do wraków aut.
    Przykre i zaskakujące jest to, że nawet niemiecki sprzedawca wie na czym zależy złodziejom którzy kupują taki wrak. Na pierwszym miejscu zdjęcie dokumentów do auta ..... bo tylko one przedstawiają jakąś wartość.

02 Cze 2011, 23:18

Gratuluje takiego wyniku z Laguna. Ja jednak pozostanę przy autach niefrancuskich.
Co myślicie o tej ofercie?
[link do oferty na Allegro wygasł]
Jesli chodzi o Mazde to slyszalem ze czesci sa dosc drogie a o Oplu po przezyciach ze sluzbowa Astra II nie mysle
mackoviak
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraków

03 Cze 2011, 07:12

Musisz się jednak liczyć z tym, że koszty utrzymania takiego BMW będą dużo wyższe niż np. Laguny, w tym przypadku najlepiej zdać się na serwis w którym zwykły przegląd to koszt ~1,5 k zł.
Poza tym podwozie BMW będzie jeszcze wrażliwsze na nasze drogi z uwagi na konstrukcję.
Licz się również z tym, że przy przebiegu 220tys. km wtryskiwacze czy turbina mogą nie działać tak jak kiedyś.
No i kupujesz auto sprowadzone a co za tym idzie na 99% przekręcone lub rozbite.
E91 to świetny samochód ale niekoniecznie w tym budżecie.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Cze 2011, 07:33

mackoviak napisał(a):Z mojej strony powiem ze w oko mi wpadlo BMW 320d

mackoviak napisał(a):obecnie ma Scenica i niestety zawieszenie delikatnie mowiac, nie wspolgra z polskimi drogami. Nie masz problemów ze zbyt wrażliwym podwoziem?


A sądzisz że w BMW jest trwalsze?,.. Części zawieszenia drogie jak ch...a , a i potrafi się posypać jak we francuzach.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

05 Cze 2011, 08:26

mackoviak napisał(a):Co myślicie o tej ofercie?
[link do oferty na Allegro wygasł]

Trochę mi się wydaje, że samochód już wybrałeś :mrgreen: ciągle wracasz do tego auta, mimo, że piszą Ci, że dobre auto, ale nie w tej cenie. 44 tys. zł to nie mało. Moim zdaniem można przymierzać się już do tego samochodu.

BMW to już trochę inna liga, niż Renault, Opel i chęć posiadania czegoś takiego w zupełności rozumiem, jeszcze białe skóry, mocny silnik - super sprawa.

mackoviak napisał(a):Jesli chodzi o Mazde to slyszalem ze czesci sa dosc drogie

Z Mazdą jest ten problem, że przez kilka lat nie było przedstawicielstwa tej firmy w Polsce. Obecnie ceny części do Mazdy nie są droższe od części do BMW.

Ja ze swojej strony proponuję przyjrzeć się jeszcze Hondzie Accord, bo ma bardzo dobrego diesla 2.2 i-CTDi.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

05 Cze 2011, 08:34

A nie myślałem o mercedesie e klasie w211? Świetne auto i myślę , że udało by się coś znaleźć:)
[link do oferty na Allegro wygasł]
Mareve
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Miejscowość: gw