Niezawodne i wygodne auto na trasy do 40 000

02 Cze 2011, 15:28

Witam,
Potrzebuję pomocy w zakupie niezawodnego, wygodnego i dynamicznego auta najchętniej diesel kombi do 35-40 tysiecy. Auto bedzie uzywane m.in. do pracy ~ 30000km rocznie. Proszę o rade jakie auto polecacie. Radzicie szukać auta za granicą czy tez w kraju?
Z mojej strony powiem ze w oko mi wpadlo BMW 320d e91 ale wspomniana cena za takie auto wyglada dosc podejrzanie - chyba ze sie myle?
Dziękuję za pomoc,
Marcin
mackoviak
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraków

02 Cze 2011, 17:04

Skoro wygodne i dynamiczne to może ze stajni Renault... Mianowicie Laguna II po lifcie...

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

02 Cze 2011, 18:34

Dziekuje za rade,ale obecnie ma Scenica i niestety zawieszenie delikatnie mowiac, nie wspolgra z polskimi drogami. Nie masz problemów ze zbyt wrażliwym podwoziem?
mackoviak
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraków

02 Cze 2011, 19:05

BMW e91 wiadomo samochód bardzo fajny, ale nie w tych pieniądzach! Ja bym poszukał Mazdy 6 po lifcie (choć zawieszenie twarde), Avensisa ew. Alfy Romeo 159, choć z tego co wiem zawieszenie w Alfie do najtrwalszych nie należy :wink: Jeśli wygodę stawiasz na pierwszym miejscu to możesz rozejrzeć się również za Citroenem C5 I najlepiej z silnikiem 2.0HDI.
Libre
Aktywny
 
Posty: 336
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Seat Ibiza

02 Cze 2011, 20:13

mackoviak teraz mam przebieg 136tkm. Zrobiłem remoncik zawieszenia przy 120tkm bo wszystko od nowości było. Po wjeździe na polskie drogi zrobił się test po dziurach i wymieniłem wszystko co tam się wymienia: sworznie wahacza, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora oraz tuleje tylnej belki. I do teraz cisza i nic nie wskazuje by coś było zużyte.
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

02 Cze 2011, 20:52

A nie brałeś pod uwage Vectry C ?



Pozdrawiam,
Ostatnio edytowany przez AutoSol Sklep, 02 Cze 2011, 21:43, edytowano w sumie 1 raz
AutoSol Sklep
Nowicjusz
 
Posty: 27
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...

03 Cze 2011, 00:18

Gratuluje takiego wyniku z Laguna. Ja jednak pozostanę przy autach niefrancuskich.
Co myślicie o tej ofercie?
[link do oferty na Allegro wygasł]
Jesli chodzi o Mazde to slyszalem ze czesci sa dosc drogie a o Oplu po przezyciach ze sluzbowa Astra II nie mysle
mackoviak
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Kraków

03 Cze 2011, 08:12

Musisz się jednak liczyć z tym, że koszty utrzymania takiego BMW będą dużo wyższe niż np. Laguny, w tym przypadku najlepiej zdać się na serwis w którym zwykły przegląd to koszt ~1,5 k zł.
Poza tym podwozie BMW będzie jeszcze wrażliwsze na nasze drogi z uwagi na konstrukcję.
Licz się również z tym, że przy przebiegu 220tys. km wtryskiwacze czy turbina mogą nie działać tak jak kiedyś.
No i kupujesz auto sprowadzone a co za tym idzie na 99% przekręcone lub rozbite.
E91 to świetny samochód ale niekoniecznie w tym budżecie.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Cze 2011, 08:33

mackoviak napisał(a):Z mojej strony powiem ze w oko mi wpadlo BMW 320d

mackoviak napisał(a):obecnie ma Scenica i niestety zawieszenie delikatnie mowiac, nie wspolgra z polskimi drogami. Nie masz problemów ze zbyt wrażliwym podwoziem?


A sądzisz że w BMW jest trwalsze?,.. Części zawieszenia drogie jak ch...a , a i potrafi się posypać jak we francuzach.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

05 Cze 2011, 09:26

mackoviak napisał(a):Co myślicie o tej ofercie?
[link do oferty na Allegro wygasł]

Trochę mi się wydaje, że samochód już wybrałeś :mrgreen: ciągle wracasz do tego auta, mimo, że piszą Ci, że dobre auto, ale nie w tej cenie. 44 tys. zł to nie mało. Moim zdaniem można przymierzać się już do tego samochodu.

BMW to już trochę inna liga, niż Renault, Opel i chęć posiadania czegoś takiego w zupełności rozumiem, jeszcze białe skóry, mocny silnik - super sprawa.

mackoviak napisał(a):Jesli chodzi o Mazde to slyszalem ze czesci sa dosc drogie

Z Mazdą jest ten problem, że przez kilka lat nie było przedstawicielstwa tej firmy w Polsce. Obecnie ceny części do Mazdy nie są droższe od części do BMW.

Ja ze swojej strony proponuję przyjrzeć się jeszcze Hondzie Accord, bo ma bardzo dobrego diesla 2.2 i-CTDi.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

05 Cze 2011, 09:34

A nie myślałem o mercedesie e klasie w211? Świetne auto i myślę , że udało by się coś znaleźć:)
[link do oferty na Allegro wygasł]
Mareve
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Miejscowość: gw