Nissan Juke - pęknięta przednia szyba

26 Lip 2018, 22:08

witam,
jestem całkowitym laikiem więc proszę o pomoc mądrzejszych od siebie.
3 dni po odebraniu auta z salonu w czasie jazdy na szybie pojawiło się pęknięcie. w serwisie powiedziano mi że to od kamienia i mogą naprawić z AC. chciał nie chciał pewnie będę zmuszony tak robić ale chciałbym żeby jakaś mądra głowa powiedziała mi czym są te jasne "smugi" po obu stronach pęknięcia. czy to możliwe że od razu po pęknięciu szyba zaczęła się tak rozwarstwiać? zdjęcie robione kilka chwil po zauważeniu pęknięcia

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


z góry dzięki za odpowiedzi
tomasinho
Nowicjusz
 
Posty: 5
Zdjęcia: 0

26 Lip 2018, 23:15

Dla mnie całe to pękniecie wygląda dziwnie linie pęknięcia schodzą w dół i raptem obie skręcają w przeciwne strony? Poza tym nie widziałem żeby szyba zaraz po pęknięciu rozwarstwiała się w odległości kilku centymetrów od pęknięcia.
Czy kiedy szyba zaczęła pękać słyszałeś uderzenie kamienia podczas jazdy? Jest to takie charakterystyczne stuknięcie dosyć głośne.

Najlepszą opcją zanim weźmiesz się za wymianę byłoby podjechanie do serwisu który zajmuje się szybami i poproszenie o ocenę tego czy faktycznie szyba może tak wyglądać po uderzeniu kamieniem.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

27 Lip 2018, 08:54

żadnego uderzenia nie słyszałem i dlatego też wydaje mi się że to nie jest wina kamienia. dziś podjadę jeszcze w 2-3 miejsca gdzie się szybami zajmują i może coś poradzą. oby tylko policjanty mnie nie zatrzymali ;)
tomasinho
Nowicjusz
 
Posty: 5
Zdjęcia: 0

27 Lip 2018, 10:06

Poza tym uderzenie od kamienia zawsze widać, A co robili w serwisie? Czy to uszkodzenie jest przy lusterku wewnętrznym?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16443
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Lip 2018, 15:38