NISSAN P12 podczas jazdy szarpie oraz sporadycznie gaśnie

28 Wrz 2019, 11:30

Witam, posiadam auto marki Nissan p12 benzyna/gaz. Od dłuższego czasu podczas jazdy szarpie oraz sporadycznie gaśnie. Na światłach np. gaśnie i gdy odpalam muszę dodać trochę gazu żeby nie zgasł. Był u mechanika i wymieniony został czujnik położenia wału bo był zepsuty ale to nic nie pomogło. Dużo osób mówi mi że do wymiany pompa paliwowa albo też Sondy lambda ( nie znam się za bardzo nie wiem do końca co to jest ). Nie ufam do końca mechanikom, nie mam sprawdzonego a nie chce wkładać w auto w nieskończoność .
Czy ktoś z Was miał może podobny problem ?
Bedę wdzięczna za odp. :)
Eliza123
Nowicjusz

• 28 Wrz 2019, 15:35

Zacząłbym od świec, przeczyszczenia przepustnicy i silniczka krokowego
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Wrz 2019, 15:40

Dzięki, na pewno wspomnę o tym jak będę oddawać do mechanika w poniedziałek ; )
    Eliza123
    Nowicjusz

30 Wrz 2019, 12:59

Nie napisałaś czy takie same problemy dotyczą jazdy na benzynie i na gazie. Porównując te problemy można cześć rzeczy z góry wykluczyć.

Eliza123 napisał(a):Był u mechanika i wymieniony został czujnik położenia wału bo był zepsuty ale to nic nie pomogło
    Skąd wiesz że był zepsuty? Przy problemie z tym czujnikiem najpewniej byś nie odpaliła auta jak by zgasło kiedy silnik jest ciepły. Nie możliwe też jest że wymiana czujnika zepsutego na dobry nie zmieniła nic w pracy silnika. Coś mi tu nie pasuje.

Eliza123 napisał(a):Dużo osób mówi mi że do wymiany pompa paliwowa
    Jak masz problemy na LPG to ona nie ma nic do rzeczy :)

Dlatego jak możesz podaj na jakim zasilaniu występują problemy i czy na jednym i drugim paliwie jest tak samo :wink:
    Cichy77
    Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!

30 Wrz 2019, 19:28