Witam, problem polega na zachowywaniu się samochodu podczas jazdy. Przy prędkości ponad 30 km/h autem zaczyna bujać na prawo i lewo, efekt porównywalny jakby wszystkie koła były scentrowane. Przy ponad setce nie da się w ogóle jechać, mimo trzymanej prosto kierownicy auta zachowuje się fatalnie. Nie ma luzów w kierownicy, diagnostyka nie wykazała nic niepokojącego, a w samochodzie nic nie było wymieniane. Ojciec stawia na opony gdyż mają swoje lata, ale wolimy poradzić się opinii osoby która miała z tym styczność, bądź wie o co może chodzić. Problem się nasila od około dwóch-trzech miesięcy.
westers0n napisał(a): diagnostyka nie wykazała nic niepokojącego
A co to za diagnostyka? Samochód był przetrzepany na SKP? Wątpię żeby przez opony miotało autem na prawo i lewo, tym bardziej przy takich niskich prędkościach.
Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować? Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
10 faktów na temat programu ogniw paliwowych Hyundaia Do końca 2015 roku na europejskich drogach pojawi się 250 egzemplarzy modelu Hyundai ix35 Fuel Cell napędzanego ogniwami paliwowymi. Do końca 2015 roku do europejskich klientów trafi 250 egzemplarzy modelu Hyundai ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.