REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
piotrpz87 napisał(a):Jeśli masz dobry alternator - a raczej masz bo był w naprawie- to możesz mieć przebicie na mase pomiędzy lampką kontrolną a alternatorem i dlatego się pali ( rozumiem, że ładowanie sprawdziłeś miernikiem)- jak to sprawdzić tzn. te przebicie .
Odłącz przewód od alternatora i włącz zapłon. Jeżeli teraz lamka kontrolna nie świeci się uszkodzony jest alternator lub regulator napięcia. Jeżeli lampka kontrolna świeci się odszukać miejsce przebicia na mase w przewodzie lub na płytce drukowanej w liczniku.
A i jeszcze jedno Nigdy nie zdejmuj klemy z akum. jak silnik pracuje.
piotrpz87 napisał(a):Jeśli masz dobry alternator - a raczej masz bo był w naprawie- to możesz mieć przebicie na mase pomiędzy lampką kontrolną a alternatorem i dlatego się pali ( rozumiem, że ładowanie sprawdziłeś miernikiem)- jak to sprawdzić tzn. te przebicie .
Odłącz przewód od alternatora i włącz zapłon. Jeżeli teraz lamka kontrolna nie świeci się uszkodzony jest alternator lub regulator napięcia. Jeżeli lampka kontrolna świeci się odszukać miejsce przebicia na mase w przewodzie lub na płytce drukowanej w liczniku.
A i jeszcze jedno Nigdy nie zdejmuj klemy z akum. jak silnik pracuje.