Nissan terrano 2- sworzeń wachacza dolnego.

23 Sie 2010, 17:51

Witajcie. Moje pytanie dotyczy wymiany sworznia wachacza dolnego w nissanie terrano 2 2.4 z roku 1995. Wszystko wygląda dość prosto; cztery śrubki i jedna nakrętka na dole i po robocie. Tylko czy uda mi się wymienić sworzen na nowy bez zdejmowania przegubu? Bo tak na oko nie ma pod nim dużo miejsca.
Proszę o informacje żeby uniknąć niepotrzebnych komplikacji.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

26 Sie 2010, 19:51

w teorii tak w praktyce zależy czy sworzeń sam wypadnie czy będziesz go palnikiem "traktował" :wink: ogólnie niezbyt problematyczna zabawa jak się ma czas i miejsce ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Sie 2010, 18:07

pocieszny napisał(a):w teorii tak w praktyce zależy czy sworzeń sam wypadnie czy będziesz go palnikiem "traktował"

Czyli prawo Murphy'ego :mrgreen:
Dzięki za informację. :smile:

[ Dodano: 16 Wrzesień 2010, 18:09 ]
Znalazłem czas i miejsce. Zdjołem kółko, odkręciłem śruby, zbiłem zworzeń i... d..a :evil: Nie można wyjąć sworznia, przeszkadza część osłony przegubu przez niego u góry nie ma miejsca. Nie wiem co trzeba zrobić, jest może jakiś patent czy trzeba piastę zdejmować? Nie mam na tyle sprzętu i doświadczenia by grzebać w piaście, łożyskach i sprzęgiełkach :sad:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Niewyspany kierowca i problemy z zasypianiem