Nissan terrano II i nieseryjny przód

14 Lip 2011, 13:04

Witam oto mój nissan terano...

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

niedawno zgubiłem tą chomową rurke co jest pod swiatłami, zacząłem szukać na allegro i ku mojemu zdziwieniu okazało sie raz ze tego nie ma, dwa że zadne terrano nie ma takiego przodu (czyli z tą rurką) moze jest to od innej terenówki, bo racej nie wygladało to na samoróbe, no i siłą rzeczy zderzak tez jest inny ... może wiecie od czego to jest?? i gdzie to dostane
Kata
Obserwowany

Auto: nissan terrano II 2.7td

14 Lip 2011, 23:45

Muszę się przyznać, że jeszcze takiego wynalazku nie widziałem. Ja bym się tym nie przejmował bo do niczego to nie służy i nie wygląda. Ktoś chyba usłyszał coś o orurowaniu i sobie coś takiego wystrugał ale skoro odpadło to znaczy że było niepotrzebne :wink: :mrgreen:
Zderzak jest od Terrano. Tylko wygląda jak z wersji po liftingu czyli po 1997 roku.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

02 Sie 2011, 12:23

Może jakaś przejściówka małoseryjna? W sumie fakt zderzak po I lifcie reszta pasa przed liftem
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz

Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Z której strony jest wlew paliwa?