REKLAMA
Witam serdecznie!
Mam pytanie dot. Nissana Terrano II. Czy w 2. wersji silnik jest na zębatkach, jak w 1 wersji? I czy posiada blokadę dyferencjału?
Chciałbym samochód, który będzie spory w środku, którym nie będę się bał wjechać w głębszy śnieg i na wyższy krawężnik, nic mocno hardcorowego Z drugiej strony chciałbym, aby samochód nie toczył się w trasie (jeździłem wcześniej I wersją i powiem, że mimo że ciągną ponad 120km/h, to optymalną prędkością było 100-110). Mile widziana prędkość 130-160 na autostradzie bez zbędnego żyłowania złomka
Może inny samochód mógłby spełnić moje oczekiwania? Myślałem w podobnej kwocie o Pajero, Patrolu i o Montereyu/Trooperze, G-Cherokee. Interesuje mnie raczej silnik diesla, ew. zastanawiałbym się nad benz + gaz.
Mile widziane części w cenach bliżej ziemi niż kosmosu i mała awaryjność, samochód traktuję bardziej jako "wozidupę" niż jako zabawkę, w której miałbym dużo grzebać.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.