Nissan terrano II

14 Gru 2010, 18:12

witam,w nissanie nagle padł wskaźnik poziomu paliwa na desce rozdzielczej /kontrolka się nie pali chociaż wskażnik leży poniżej zera,samochód oczywiście pracuje normalnie,pali ,jeżdzi a wskażnik ani drgnie,jakieś propozycje co mogło się zepsuć?pozdr
kuba73
Nowicjusz

Miejscowość: siedlce

14 Gru 2010, 18:52

Witaj w klubie :mrgreen: Mam to samo. Najprawdopodobniej pływak w zbiorniku się zawiesił albo utopił (dziurawy albo coś w tym stylu) możliwe, że cosik tam zaśniedziało. Problem tkwi w tym że dostęp do zbiornika jest niewygodny i pracochłonny bo nie ma możliwości kuknięcia od góry i trzeba zdjąć osłonę i zbiornik żeby to sobie obejżeć.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

14 Gru 2010, 20:27

a co z kontrolką rezerwy?czy pływak nie powinien jej załączać nawet jak się utopił?szukam jakiegoś najmniej pracochłonnego rozwiązania,wyjąłem deske i zdjąłem szybkę i ręcznie próbowałem ruszyć wskazówkę/ponoć czasem się blokuje-info ASO/niestety u mnie to nie to :cool:
kuba73
Nowicjusz

Miejscowość: siedlce

15 Gru 2010, 22:12

Kontrolka rezerwy ma chyba inny czujnik bo u mnie wskazówka zdechła na amen i wisi na godzinie 6 a kontrolka nie pali się. Wskazówka ruszyła sie tylko po solidnym cioraniu w terenie więc myślę że to jednak pływak bo jak się trochę w zbiorniku pobujało to był efekt ale krótkotrwały :wink:
Jak szukasz mało pracochłonnego rozwiązania to poprostu tankuj częściej albo kup kanister i woź w bagażniku piątkę paliwa :wink: A pływak zrób kiedyś przy okazji.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy