Nowe radio zamiast fabrycznego Opel Astra H

29 Sty 2014, 10:12

Cześć ! , jestem posiadaczem Opla Astry H Kombi 2010r 111 Lat opla , posiadam w nim radio cd30 z mp3 i mam zamiar je wymienić na coś lepszego (1 krok do wymiany całego nagłośnienia w tym samochodzie) Prosiłbym o radę na co seryjne radio wymienić , dodatkowo jakieś rady , czy udać się z tym do jakiegoś warsztatu czy można to zrobić samemu(Jestem z Gliwic) ( nie znam się kompletnie na takich rzeczach więc nie wiem czy jestem w stanie takie coś sam zrobić) zależy mi bardziej na tym żeby nowe radio nie było zwykłym radyjkiem tylko fizycznie był to cały zamiennik dla oryginału. Na allegro znalazlem takie coś : [link do oferty na Allegro wygasł] ... 27278.html prosiłbym o pomoc i z góry dzięki ! (zdjęcia mojego radia mogę wstawić jutro (panel w mojej astrze jest czarny a nie srebrny jak w przypadku zwykłych wersji dlatego chciałbym żeby te radio jako tako komponowało mi się z moją deską rozdzielczą) oczywiście nie chcę jakiegoś taniego zamiennika tylko coś co działało by lata i miało takie właściwości żeby można było by sterować nim z kierownicy
ocyp
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2012
Auto: Opel Astra H 111 Lat Opla
Silnik: 1,7 CDTI 110KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Lut 2014, 00:42

Witam

Teraz to co mogę pomóc. Jestem z Gliwic,mam 2 Astry H i wydaje mi się, że spore doświadczenie w tym temacie.