Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

14 Sie 2016, 22:39

JJJ - nie ma co generalizować, różne są przecież przypadki, także można kupić 5-6 latka od 1-go właściciela, ale pewnie trzeba się sporo naszukać.
Im starszy kupisz, tym mniej kwotowo stracisz poprzez utratę wartości, niestety proprocjonalnie do wieku, przebiegu, stanu - ryzyko rośnie, zawsze jest coś za coś.
Mnie zadowala 5-latek z ceną na poziomie 50% ceny nowego, jeśli przebieg oscyluje w granicach 50 000 - 70 000 km, to samochód praktycznie "jak nowy", a ile można zaoszczędzić. Z tym, że ja kupuję na 5-6 lat (zrobię 70 000 - 80 000 km), po 2-3 to szkoda sprzedawać.
tomekdk
 

15 Sie 2016, 07:05

JJJ napisał(a): Z tego co piszecie wychodzilo by na to ze wszystko to poflotowce sa, ale jakos ciezko uwierzyc ze az tyle tego ;)

Sprawdź sobie statystyki sprzedaży nowych aut-ile kupuje Kowalski, a ile firmy :lol: . Z drugiej strony, można też trafić na poleasingowe auto nie flotowe. Jest sporo firm rodzinnych które korzystają z leasingu, a auto użytkowane jest tak jak prywatne-tak jest np. w moim przypadku :mrgreen:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3755
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Droga od koncepcji do samochodu
    Gdy samochód zjeżdża z linii produkcyjnej, jest w nim już zawarty efekt wysiłku wielu osób. Stworzenie nowego modelu to długi i kompleksowy proces, na który składają się lata doświadczenia zebrane przy ...