Nowe z salonu, 60-65tys.

31 Paź 2014, 08:01

A czy jeździłeś tym najnowszym Hyundaiem?
Poprzedni faktycznie może nie prowadził się jakoś wyśmienicie, ale od miesiąca mam nowiutkiego służbowego i tutaj jest zupełnie inna bajka. W tej klasie samochodów prowadził mi się jedynie lepiej Focus, ale czy to Auris, czy Golf, nie wspominając o Astrze prowadzą się gorzej, albo na pewno nie lepiej.
Jeżdżę bardzo dużo od wielu lat, dlatego dość szybko wyczuwam auto i po przejechanych 6 tys km przez miesiąc na trasie w zakrętach przy szybkiej jeździe nawet auta takie jak BMW czy Audi w zakrętach za mocno mi nie odjeżdżają. Prowadzenie obecnej generacji i30 zostało bardzo mocno poprawione i gdybym sam nim nie jeździł to też by mi było trudno w to uwierzyć.
fiko7
Stały forumowicz

Miejscowość: Białystok

31 Paź 2014, 08:50

Juz sam fakt, ze piszesz o audi I bmw tak samo w zakresie prowadzenia pokazuje, ze nie masz pojecia o czym mowisz.

Dzida - ale nie sa na zlomie I nie beda, a tymczasem koreaniec srednio po 15 latach tam trafia. Zmowa diagnostow ktorzy sa na pewno fanami niemieckich aut a koreanskich wrogami?????? :lol:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

31 Paź 2014, 09:13

I tym najnowszym i poprzednią generacją i jakoś nie zauważyłem znacznej różnicy (no może zawieszenie już tak nie hałasuje jak w jedynce, ale dalej bez przesadnej rewelacji). Nowego Golfa czy Aurisa nie testowałem, więc trudno mi oceniać, ale za to Astrą J jeździło mi się lepiej (pomimo belki skrętnej zamiast wielowahacza) - ma moim zdaniem dużo precyzyjniejszy, bardziej bezpośredni układ kierowniczy niż w i30. Rozglądałem się ostatnio za nowym autem (ostatecznie kupiłem używanego Civica) i moim zdaniem Civic IX, Lancer 1.8, wspomniany Focus, Mazda 3, Volvo V40 czy nawet Peugeot 308 (!) również prowadzą się lepiej niż i30 (chociaż wizualnie to ładne autko).