Nowy samochod ----- najlepsza marka oraz warunki kredytu.

11 Lip 2008, 13:06

Witam

jestem tutaj nowy w wyszukiwarce nie znalazłem podobnego tematu wiec pisze.

Szukam samochodu moj pierwszy dylemat to kupwac nowy czy uzywany ale to mniej wazne teraz.

Chcialbym sie dowiedziec jakie samochody polececie w klasie skody fabi 5 dzrzwiowe ? W gre wchodza golfy polo , toyoty mazdy audi z gory zaznaczam iz odrzucam wszystkie francuskie marki oraz fordy fiaty.

Samochod ma sluzyc do jazdy pomiedzy miastami i po miescie taki rodzinny. Ropa czy bezyna dla mnie bez znaczenia.

Ktory z tych samochodow bylby najlepszy patrzac ze wzgladu rozwniez na linie kredytowa u danych producentow. Samochod musi posiadac klimatyzacje.

Zaznaczam iz nie znam sie na samochodach wiec te opinie sa dla mnie wazne.

Jezeli potrzeba wiecej szczegolow chcetnie dopisze. Bo nie wiem czego mozecie jeszcze potrzebowac aby udzielisc mi odpowiedzi.

Pozdrawiam
cordel
Nowicjusz

Auto: Nie mam

11 Lip 2008, 15:47

A ile chcesz wydać na auto?
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

11 Lip 2008, 23:16

1.Fabia to samochód segmentu B, a Golf to już segment wyższy - C. Jeżeli chcesz samochód klasy Fabii, to masz do wyboru VW Polo, Toyotę Yaris, Mazdę 2, Opel Corsa.

Mazda jest generalnie autem drogim, dlatego cenowo nie bardzo opłaca się kupować nową Mazdę.
W zasadzie Polo i Yaris to są auta sprawdzone, lubiane i naprawdę solidne. Nie ważne czy to w dieslu czy w benzynie.
I te dwa auta bym Ci polecał. Co wybierzesz zależy tylko od Ciebie, Twoich upodobań, wrażeń estetycznych, itd.

Co do problemu nowego i używanego auta. Niestety nowe auto nie opłaca się. Nie ma takiej szkoły ekonomii, która by potwierdziła, że nowe autko dla prywatnej osoby jest atrakcyjne cenowo. Na rynku za 45 tys. zł (a mniej więcej tyle trzeba dać za Fabię) można kupić kilku letnie auto full wypas.