Ocena ogłoszenia

16 Maj 2020, 11:27

Cześć!
Na początku powiem, że wcześniej auta ściągął mi z Niemiec znajomy. Obecnie przez to wszystko nie ma takiej możliwości. W ostatnich dniach sprzedałem auto i szukam Civica ufo 1.8, najlepiej na terenie WLKP. Nie znam się zupełnie na motoryzacji, w sensie nie potrafie ocenić wizualnie czy z autem jest wszystko ok, a większość aukcji jest od komisów.
Znalazłem coś takiego :
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Co o tym myślicie? Czy jeżeli jest to dealer mazdy, to też mogą coś kręcić?
Z góry dzięki za pomoc.
Malkontent123
Nowicjusz

Auto: nie mam

16 Maj 2020, 17:58

Jeśli auto sprzedaje autoryzowany dealer to zostało ono u niego w rozliczeniu. Generalnie powinno być wszystko w porządku (ogólnie to chyba najpewniejsze źródło zakupu używanego auta) ale jakis ℅ błędów zawsze się zdarza, po prostu trzeba sprawdzić.
Wygląda spoko, jeśli przebieg prawdziwy to masz auto na lata
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

16 Maj 2020, 18:01

No właśnie się zastanawiam, budżet mam do 30k i nie wiem czy wziąć tą, czy szukać czegoś po lifcie od osób prywatnych. Tylko przy tej drugiej opcji jest taki problem, że nie będę wiedział co kupuje.
Malkontent123
Nowicjusz

16 Maj 2020, 18:04

Musi być civic?
Za te +-30k możesz kupić np. poleasingową astrę czy i30, zerknij na ofertę np. master1. Też będziesz miał pewne auta z historią do zweryfikowania w aso
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

16 Maj 2020, 18:07

Wymarzyłem sobie civica jak byłem dzieckiem, to auto wychodziło jak miałem 10 lat. Wiem że mógłbym w tym budżecie kupić coś młodszego, ale ponoć marzenia trzeba spełniać :)
Malkontent123
Nowicjusz

16 Maj 2020, 18:38