Super sprawdzasz przepływkę
Ktoś wspomniał o podłączeniu kompa, dokładnie od tego powinno się zacząż !!! ale....
1, podłącz przepływke
2, jeśli posiadasz silnik 115PS to powinieneś mieć odpowietrzenie silnika wychodzące pod kolektorem wydechowym w okolicy 4 cylindra. Od tego miejsca idzie częściowo rurka i waż wprost do kolektora ssącego. Odpal auto i zaciśnij ten wąż do oporu kombinerkami, jesli obroty wrócą do normy to daj znać odpisze Ci co dalej, a jesli nie, patrz pkt 3
3, Dla lekkich kozaków
![Laughing :lol:]()
, domyslam się, że przepływka podłączona, zaciśnięcie węża nic nie dało.
Silnik krokowy powinien mieć z jednej strony kropke z białego silikonu/sylikonu
![Mr. Green :mrgreen:]()
trzeba to zdjęć aby dokopac się do śruby regulacyjnej i nie krecić !!!!
Nastepnie odpalasz auto i zdejmujesz kostkę z krokówki, nastepnie starasz się wyregulować pożadane obroty, jesli nie faluje do jak dla mnie krokowy do wymiany (osobiscie tak wyregulowanym z wypietą kostką jezdziłem kilka miesięcy) a jeśli faluje to masz nieszczelność w układzie dolotowym i podłącz do cho...y komputer
Wszelkie czynności robisz na własną odpowiedzialność
![Cool 8)]()