Odradzam zakupy w Auto-Plus na ul. Pabianickiej 108 w Łodzi

06 Mar 2010, 14:24

Odradzam wszelkie zakupy w sklepie motoryzacyjnym Auto-Plus w Łodzi na ulicy Pabianickiej 108.

Pan Krzysztof Wosek właściciel małego sklepiku motoryzacyjnego mieszczącego się w Łodzi na ulicy Pabianickiej 108 oferuje artykuły po niskich, niekiedy wręcz okazyjnych cenach, jednak często bywa, że są to pieniążki wyrzucone w błoto, ponieważ zakupiona część okazuje się wadliwa. :sad:

Na własnej skórze przekonałem się o rozmiarze cwaniactwa i tupetu właściciela sklepu Auto-Plus. Mianowicie, kiedy potrzebowałem zakupić sprzęgło do mojego Ibiziona wchodząc do sklepu od razu usłyszałem „Spoko John mamy sprzęgła w promocyjnej cenie” Ucieszony zakupiłem zachwalane przez sprzedawcę sprzęgło firmy Luk. Pan Krzysztof zapewniał że jest to oryginalny produkt a nie jakiś regenerowany bubel. :!:

Odstawiłem auto do znajomego mechanika. Czar prysł okazało się, że sprzęgło jest wadliwe, podczas montażu nie równo schodziły się łapki słoneczka. Mechanik stwierdził dodatkowo, że to jest wyrób regenerowany a z powierzchni słoneczka ściera się lakier młotkowy. Zostałem poinformowany, że montaż tego sprzęgła nie ma najmniejszego sensu, ponieważ pedał będzie pulsował i sprzęgiełko szybko się rozleci. W samochodzie zostało zamontowane sprzęgło Sachs (rewelacja), natomiast Luka chciałem zwrócić do sklepu. :???:

Pan Krzysztof nie przyjął sprzęgła twierdząc, że są oznaki użytkowania, zabrał artykuł w ramach reklamacji. Jednak nie kwapił się do wypisania protokołu reklamacyjnego. Po dłuższych naciskach otrzymałem druk wypełniony w sposób niechlujny i nieprawidłowy brak było podstawowych danych np. moich danych osobowych, ceny artykułu czy uwagi, z jakiego powodu sprzęt jest reklamowany. Pojawiałem się w sklepie kilka razy nie otrzymując żadnych treściwych informacji, jedynie że moje sprzęgło pojechało do Niemiec w celu ekspertyzy. Zostawiłem sprzedawcy mój numer kontaktowy telefonu i GG. Czekałem i czekałem bez skutku. Minął miesiąc a ja nie dostałem żadnej informacji. Zgłosiłem się do rzecznika praw konsumenta, który oznajmił, że otrzymany dokument reklamacyjny jest zwykłą nieprawidłowo wypełnioną notatką a nie protokołem reklamacyjnym, jednocześnie uzyskałem do wypełnienia obowiązujący w kraju druk i informację, że już po dwóch tygodniach od złożenia reklamacji, jeżeli nie otrzymałem żadnych informacji na temat przebiegu sprawy mogę domagać się zwrotu gotówki lub nowego artykułu. Pojawiłem się w sklepie z nowymi informacjami i prośbą o zwrot pieniążków lub nowego produktu. Sprzedawca kazał przyjechać mi następnego dnia po pieniążki, bo niby akurat teraz nie miał, zapewniając że też chce zamknąć już tą sprawę. Nazajutrz otrzymałem telefon od Pana Krzysztofa, że przyjechała ekspertyza z Niemiec, żebym wpadł sobie poczytać. Oczywiście rozpatrzenie reklamacji było odmowne z argumentacją, że sprzęgło posiada oznaki użytkowania a przyczyną usterki jest wadliwy układ wysprzęglania w pojeździe (wszystko było wymieniane na nowe i funkcjonuje bez zastrzeżeń do dzisiaj). Przyjrzałem się dokładnie ekspertyzie, był to najzwyklejszy druk napisany na komputerze, jaki może stworzyć każda osoba znająca podstawy obsługi komputera. Pismo sporządzone w języku polskim, ewidentny brak oryginału w języku niemieckim, brak odpowiedniego tłumaczenia, natomiast ekspertyzę podpisał jakiś „Alojzy Bąbel”, brak podpisu i pieczęci jakiegokolwiek rzeczoznawcy. Nie zamierzałem wdawać się w głębsze dyskusje na temat podróbki pisma wykazując brak zainteresowania dokumentem, podkreśliłem kolejny raz moje prawa po upływie terminu reklamacji. Pan Krzysztof oznajmił, że nie odda mi należności za sprzęgło więc grzecznie poprosiłem o ponowne wypełnienie druku reklamacji który otrzymałem od rzecznika. Kiedy pokazywałem nieprawidłowości wystawionej przez niego notatki reklamacyjnej, Pan Krzysztof wyrwał mi dokument z ręki i bezczelnie go podarł, wzruszając ramionami udawał, że już po sprawie. W domu miałem kserokopie, więc się nie przejąłem za zbytnio. Po dłuższej awanturze oblając stek bzdur jakimi posługiwał się do argumentacji sprzedawca, nadal naciskając na wypełnienie w prawidłowy sposób reklamacji jednocześnie informując, że sprawą zajmie się rzecznik praw konsumenta i prawnik, Pan Krzysztof łaskawie oddał mi należność w formie gotówki. Poczym usłyszałem banalne stwierdzenie ja i tak sprzedam to sprzęgło. :!: :shock:

Zatem jeżeli już musimy korzystać z usług Pana Krzysztofa proponuję przy każdym zakupie w sklepie Auto Plus mieszczącym się w Łodzi przy ulicy Pabianickiej 108 rzetelnie sprawdzić kupowaną część, zastanawiając się dwu krotnie czy warto robić zakupy w tym miejscu. Po dalszych konsultacjach z mechanikami doszliśmy do wniosku, że prawdopodobnie wadliwe sprzęgło było sprzedane z premedytacją, natomiast po reklamowaniu go zamiast jechać do Niemiec spoczęło pod ladą w oczekiwaniu na kolejnego naiwnego klienta. Ciekawostką jest również fakt, że sprzedawca tego feralnego sklepu na rachunku fiskalnym niewpisuje nazwy produktu a jedynie hasło "Art. Moto". :!:

Mam nadzieję, że moje krótkie sprawozdanie uchroni nie jedną osobę przed zbyt pochopnym niefortunnym zakupem i zszarpanymi nerwami. :wink:

[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 14:20 ]
Drobne sprostowanie, omawiany sklep mieści się na ulicy Pabianickiej 106 w Łodzi.
Dry
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Łódź

21 Mar 2010, 15:20

Rozumiem twoje rozgoryczenie, lecz jesteś w błędzie. Jeżeli szukasz taniości to musisz się liczyć ze odbiegają one od oryginału.
Jak byś tylko popytał, poszukał w internecie dowiedziałbyś się że LUK produkuje tylko sprzęgła regenerowane. Jak chciałeś kupić pożądne trzeba było kupic Valeo które jest w seacie na pierwszy montaż. Ale zapłaciłbyś 2 razy więcej. Ja do swojej Ibizy wsadziłem Luka też kupione u Woska jeszcze w starym sklepie na 108. Jeżdzę już 4 rok i nie mam z nim najmniejszego problemu. Kupuję tam wszystkie części i do Seata i do Peugeota i jeszcze nigdy sie nie zawiodłem. Zawsze znam cene za oryginał jak i za zamiennik.
Sam posiadam sklep i zapis że sprzedawca jest odpowiedzialny za sprzedany produkt na zasadzie renkojmi. Pamiętajmy jednak że to firma producent wskazuje rzeczoznawcę.
Sądzę że wymagania klienta z zakupu fiata a oczekiwań mercedesa.
Boję się pomyśleć jak Pan Krzysztof sprzedałby Tobie sprzęgło Maxgear, to byś płakał.
Co do wymiany osprzętu dociskowego na nowy to oprócz łożyska w skrzyni masz też łapę która może się z biegiem czasu wygiąć i nie równo dociskać. W Seacie zmieniłem już 3 skrzynie i wiem jak są wyprodukowane. 200 tyś km to max. Potem wymiana na skrzynke od golfa i problemy znikaja.
Pozdrawiam
blanowak
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gdynia/ Łódź

21 Mar 2010, 18:11

Wchodząc do sklepu Auto Plus na Pabianickiej 106 nie szukałem taniości, liczyłem na dobrą i fachową obsługę, nie prosiłem o sprzęgło firmy Luk a sprzęgło dobrej marki myślę, że jeżeli otrzymałbym asortyment marki Valeo nie byłoby problemu. Kompetentny sprzedawca powinien zadbać o to by klient był zadowolony z zakupu. Nie oszczędzam na częściach samochodowych więc nie upierałem się przy kupnie taniego produktu, jednak Pan Krzysztof naciskał na kupno proponowanego artykułu. Uważam, że w gesti dobrego sklepu jest zaproponowanie pełnego asortymentu z uwzględnieniem również najlepszej marki, ponadto dobry sprzedawca powinien przedstawić jak najwięcej informacji na temat produktu. Zaproponowane do zakupu miałem tylko sprzęgło marki Luk bez uwzględnienia innych artykułów i podania treściwych informacji na temat produktów, a ja przecież prosiłem o dobrej jakości sprzęgło broń boże regenerowane. Jednak największy problem jest w tym, że sprzęgło było wadliwe już przy zakupie, pomijając fakt, nierównomiernie schodzących się łapek słoneczka, podczas montażu starły sie zaprawki lakieru młotkowego, więc pytanie skąd Pan Krzysztof miał to popsute sprzęgło. Opinia mechaników jest taka, że sprzedany mi produkt był wadliwy i wyczyniano z nim jakieś kombinacje aby wepchnąć go kolejnemu klientowi pozbywając się kłopotu. Innym problemem jest fachowe załatwienie zaistniałej sprawy. Pan Krzysztof wykazał się totalnym cwaniactwem i brakiem wiedzy na temat rzetelnego załatwienia reklamacji. Rozumiem w zupełności, że producent wskazuje rzeczoznawcę, jednak w moim przypadku rzeczoznawca nie oglądał tego produktu który miał być wysłany do Niemiec w celu ekspertyzy. Pismo napisane po polsku bez tekstu oryginalnego w języku niemieckim, brak podstawowych pieczęci rzeczoznawcy i innych osób dokonujących ekspertyzy wskazuje (jak oznajmili moi mechanicy oglądając protokół), że prawdopodobnie pismo sporządził sam sprzedawca. Natomiat oznajmienie Pana Krzysztofa, że i tak sprzeda to sprzęgło, które jak się okazało było wadliwe lub popsute jest karygodnym czynem w profesjonalnym sklepie, jak widać Panu Krzysztofowi daleko do profesjonalizmu i woli pozostać przy prowadzeniu nędznego butiku z częściami Moto czychając na kolejnego potencjonalnego klienta.
P.S
Owa łapka dociskowa o której wspominasz również była wymieniona więc układ wysprzęglania w mojej Ibizie to teraz cacuszko, i nie jest przyczną wadliwości sprzęgła Luk sprzedanego przez Pana Krzysztofa.
Dry
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Łódź

21 Mar 2010, 21:43

Ok rozumiem. Jestem też miłośnikiem motoryzacji i na swoich autach nie oszczędzam. Stąd mam peugeota 405 w wersji której są 3 szt w Polsce. Często bywam w tym sklepie jak wspomniałem po części i 95 % klientów wchodzących woła Taniość. Podejrzewam przyczynę propozycji LUKa. Wspomniana przez Ciebie obsługa przypomina mi standard sieci sklepów w markecie w jaką firmy wymagają, a nie mały sklepik. Wtęczas polecam Feuvert przy Realu lub NurAuto na kolumny gdzie koledze przy zmianie klocków koła nie dokręcili i po 600 metrach na rzgowskiej mu odleciało. Tam byli cwaniaki lecz Inspektor PIHu w rodzinie szybko ustawił ten renomowany warsztat i sklep. U Krzysztofa zawsze są klienci co świadczy jednak na korzyść. Zdaję sobie sprawę że w każdej marce zdarzy się wadliwy produkt.
Ale jak sprawdzałem przy zakupie sprzęgła Luk RepSet sprzęgło kosztowało na allegro 349 zł, w sklepie na bałutach 400zł a u Krzysztofa zapłaciłem 300zł co świadczy o sporej ilości sprzedawanej marki i możliwościach rabatowych.
Jeżeli zdarzył się fakt że sprzedał Ci sprzęgło uszkodzone z widocznym montażem to popieram, lecz zostawiłem w tym sklepie dużo pieniędzy i żadna z części mnie nie zawiodła.
Faktem jest że jak szukam części to z góry wiem czego chcę.
A nietypowość części do aut niemieckich naprawdę daje rade załatwić.
blanowak
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gdynia/ Łódź

22 Mar 2010, 03:13

Co do Feuvert muszę dokładnie się z Tobą zgodzić, kiedyś wymieniali mi tam tarcze i klocki hamulcowe, prosty zabieg a jednak wpakowali pękniętą tulejkę i złej długości śruby mocujące ciągle coś tarło i zgrzytało a obsługa mocno odpychła wszelkie zarzuty, dopiero solidne warknięcie na kierownika warsztatu skłoniło "fachowców" do naprawienia usterki.

Wracając do tematu Auto Plus, każdy z nas ma odmienne opinie, moja jest jednoznaczna i nie ulegnie zmianie, może jesteś stałym klientem Pana Krzyśka i kitu Ci nie wciska a widząc świeżego kolesia postąpił inaczej. Pomijając sprzedaż wadliwego towaru, złatwienie sprawy przez sprzedawcę było żenujące, lawirowanie i wymyślanie bzdurnych teorii, brak kompetencji przy wypełnieniu reklamacji, ściemnianie o prawidłowości druku reklamacyjnego, przedstawienie lewego druku ekspertyzy, brak zainteresowania sprawą przez ponad miesiąc czasu, podarcie wcześniej stworzonej dokumentacji reklamacyjnej, te wszystkie elementy wskazują na brak profesionalizmu Pana Krzysztofa. Nie ma sensu odwracać uwagi od tematu wskazując równie mało żetelne punkty serwisowe, idąc do przodu z nurtem postępu technicznego należy wzorować się na lepszych a nie zwracać uwagę na podrzędnych konkurentów. Ponadto słyszałem również o fakcie kiedy sprzedawca sklepiku Auto plus podając artykuł zamalował mazakiem cenę produktu podając wyższą do zapłaty niż widniała na opakowaniu, takie działania również dają do myślenia tym bardziej że na rachunku fisklnym bez względu na rodzaj kupowanej części zawsze widnieje adnotacja "Art Moto". Nie zamierzam dyskutować na temat sklepu Auto Plus uczulam jedynie potencjalnych klientów na szczególne zwrócenie uwagi na kupowane produkty i branie pod uwagę braku kompetencji podczas polubownego załatwienia sprawy reklamacyjnej. Natomiast Pan Krzysztof może kiedyś nauczy się cennić każdego klienta i jednocześnie zaznajomi się z prawami nabywcy, może zacznie stosować procedury reklamacjne przewidzianie prawnie na terenie naszego kraju. Wiem, że to czyta ponieważ już do mnie dzwonił w sprawie pisania na forum wykożystując numer telefonu podany przezemnie jako kontakt zgłaszająego roszczenia reklamacji. To kolejny fakt wskazujący że profesjonalizm jest mu obcy.
Dry
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Łódź

25 Cze 2010, 11:41

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem od niedawna posiadaczem golfa IV tdi 101km i nie mam jeszcze rozeznania gdzie kupować części. Słyszałem o Wosku, ale tam jest mydło i powidło. Jest podobno taki sklepik na Wieniawskiego, ale nie wiem jaką cieszy się opinią. Napiszcie mi coś o nich lub ewentualnie doradźcie gdzie kupować.
TOMEDI
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: ŁÓDŹ
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opel Mokka z bagażnikiem rowerowym FlexFix
    Opel Mokka to zupełnie nowy SUV który będzie dostępny ze zmodernizowanym bagażnikiem rowerowym FlexFix drugiej generacji, umożliwiającym przewożenie nawet trzech rowerów. Ulepszony system przewozu rowerów ...

26 Cze 2010, 00:26

Całkiem bogato jest zaopatrzony sklep w Łodzi na Kusocińskiego 67, przystępne ceny i fachowa obsługa, kupowałem tam już kilka rzeczy jak na razie bez zastrzeżeń.
Dry
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Łódź

12 Sty 2016, 22:10

Sklep Wazcar w Łodzi przy ulicy Wojska Polskiego 190. Mja dwa sklepy stacjonarne i internetowy
maciasz
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 14 07 2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

27 Gru 2016, 14:58

Ja polecam sklep internetowy https://autocraft24.pl. Zawsze znajdę interesujące mnie części. Zawsze mogę liczyć na fachową obsługę. Polecam
marian5
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 05 05 1995
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Audi A4 B7